Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Momenteel maak ik gebruik van de Logitech X230 speakerset. Het geluid wat hier uit komt is voor mij goed. De 2.1 opstelling zorgt voor een goede bass en naar mijn mening ook voor aardig geluid. Wat ook genoeg volume kan produceren. Echter kraken de speakers door een kabel breuk, wat erg vervelend is.

Ik zoek een?
Gelijkwaardige speaker set. Liefst een 2.1 of 5.1 set.

Wat is je budget?
Een jaar of 8 geleden heb ik voor de X230 ongeveer 50 euro voor betaald. Ditmaal is mijn budget 65/75 euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Doordat ik nooit speakers van een ander merk heb gehad, ligt de voorkeur bij Logitech. Vind ze er nog steeds net uitzien en ze zijn degelijk. Wanneer iemand een andere mening heeft, hoor ik deze graag.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De speakers gebruik ik op mijn slaapkamer, ik zit 1 meter verwijderd van de speakers en de bass staat onder het bureau waar ik aan zit. Deze kamer is 4m bij 4m en 2,5m hoog.

Wie kan mij een gelijkwaardige of betere set aanraden? Ik ben bang dat een soortgelijke set voor dezelfde prijs van Logitech misschien minder presteert en dat zou ik jammer vinden.

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Als alles nog goed is, kabeltje doorknippen op de breuk, weer aan elkaar zetten met een plakbandje, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J ten brink
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 12:44
Of even netjes aan elkaar solderen en een krimpkousje erover. Iets netter en alles werkt weer goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendareN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-09 23:14
Of eventjes doorsparen als dat een mogelijkheid is.

pricewatch: Logitech Speaker System Z623

Zelf dit setje op mn kamer. Heerlijk helder geluid. Hoog/laag prima voor elkaar, en de bass is precies goed. Niet te overdreven. En zelf te verdraaien.