Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil me vooral richten op gamen en de mogelijkheid om misschien te streamen, maar ik wil hem ook gebruiken voor mijn studie. Ik maak veel gebruik van de volgende software: "Adobe Photoshop, Illustrator, Indesign etc".Ik doe nog niks met videobewerking of rendering.
Huidige top 5 games.
- League of Legends
- CS:GO
- Minecraft
- Guild wars 2
- Hearthstone
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget heb ik op dit moment vastgesteld tussen de 1000-1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Headset: Logitech G430
Muis: Logitech G700
Speakers: Logitech Z506
Toetsenboard: Trust GTX280
Beeldscherm: ASUS VS229HA 21 inch
Ben van plan om nog een ander scherm te halen namelijk een: "Dell ultra sharp 24" " maar dit doe ik pas een paar maanden later als ik het systeem eenmaal heb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Om eerlijk te zijn, ik heb geen flauw idee. Een SSD, goede koeling, ik wil niet dat het nieuwe systeem te warm word.
De vraag die ik mijzelf ook stel is: Heb ik genoeg aan een i5 processor of moet ik meer aan een i7 gaan denken?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb al 2 jaar een asus N76V laptop. Hierop heb ik een Nvidia (Geforce GT) en een Intel (i7). Ik ben hier tevreden over, want ik kan hier alle eerder genoemde activiteiten en games al op doen.
Ik weet niet zeker welk moederbord ik moet nemen
Ik twijfel tussen de Asus Z87-Pro & MSI Z87GD65 Gaming, ik vraag me af welke beter is:)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geluidsniveau van de computer zelf zou ik wel graag laag hebben, maar als dat ten koste gaat van de koelingsmogelijkheden dan maakt een beetje geluid mij niet zoveel uit
. Ik zou minimaal 60 fps willen. Ik wil het liefst geen frame drops of ping spikes hebben. Als dit niet kan, kan dit dan geminimaliseerd worden door hardware?
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaard zolang het maar soepel werkt
. Ik wil kunnen gamen en tegelijk een stream kunnen kijken/zelf kunnen streamen zonder fps loss.
Gr, LeninC
Ik wil me vooral richten op gamen en de mogelijkheid om misschien te streamen, maar ik wil hem ook gebruiken voor mijn studie. Ik maak veel gebruik van de volgende software: "Adobe Photoshop, Illustrator, Indesign etc".Ik doe nog niks met videobewerking of rendering.
Huidige top 5 games.
- League of Legends
- CS:GO
- Minecraft
- Guild wars 2
- Hearthstone
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget heb ik op dit moment vastgesteld tussen de 1000-1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Headset: Logitech G430
Muis: Logitech G700
Speakers: Logitech Z506
Toetsenboard: Trust GTX280
Beeldscherm: ASUS VS229HA 21 inch
Ben van plan om nog een ander scherm te halen namelijk een: "Dell ultra sharp 24" " maar dit doe ik pas een paar maanden later als ik het systeem eenmaal heb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Om eerlijk te zijn, ik heb geen flauw idee. Een SSD, goede koeling, ik wil niet dat het nieuwe systeem te warm word.
De vraag die ik mijzelf ook stel is: Heb ik genoeg aan een i5 processor of moet ik meer aan een i7 gaan denken?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb al 2 jaar een asus N76V laptop. Hierop heb ik een Nvidia (Geforce GT) en een Intel (i7). Ik ben hier tevreden over, want ik kan hier alle eerder genoemde activiteiten en games al op doen.
Ik weet niet zeker welk moederbord ik moet nemen
Ik twijfel tussen de Asus Z87-Pro & MSI Z87GD65 Gaming, ik vraag me af welke beter is:)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 238,75 | € 238,75 |
| 1 | Asus Z87-PRO | € 104,50 | € 104,50 |
| 1 | MSI Z87-GD65 Gaming | € 129,95 | € 129,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 256,95 | € 256,95 |
| 1 | Hitachi Travelstar 5K1000, 1TB | € 50,51 | € 50,51 |
| 1 | Phanteks Enthoo Pro Window Zwart | € 94,- | € 94,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 103 | € 18,95 | € 18,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212X | € 42,99 | € 42,99 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8 | € 49,50 | € 49,50 |
| 1 | Seasonic G-series 650 watt | € 112,95 | € 112,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 184,50 | € 184,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.283,55 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geluidsniveau van de computer zelf zou ik wel graag laag hebben, maar als dat ten koste gaat van de koelingsmogelijkheden dan maakt een beetje geluid mij niet zoveel uit
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaard zolang het maar soepel werkt
Gr, LeninC