Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jhvdh
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-09-2024
Ik ben al een tijdje op zoek naar een gemakkelijke telefoon voor mijn vader. Hij is niet al te handig met het swipen. Gebruik moet echt vrij simpel en gemakkelijk zijn.
Toen kwam ik laatst de SimPhone tegen van SimPC. https://www.simpc.nl/product/simphone/
Zo ver ik het goed gelezen heb is deze telefoon er sinds december 2014 en ziet er gemakkelijk en gebruiksvriendelijk uit.

Ik heb op Google gekeken maar kan geen goede reviews vinden die gemaakt zijn door onafhankelijke partijen zoals Tweakers.net.
Vanwege dat ik hier weinig over vindt houd het mij een beetje tegen om deze telefoon te bestellen. Heeft er iemand al ervaring met deze telefoon en wat vindt je er van?

Ik zoek een?
Een senioren smartphone. Bij voorkeur de SimPhone. Scherm niet groter dan 5 á 5.5"

Wat is je budget?
Max € 250,-.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voor mijn vader.

Wat heb je zelf al gevonden?
De SimPhone van SimPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:13

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

250 euro voor zo'n Phone? In de details staat nog:
Toestel MEDION® P5001

Is te vinden in de PW voor amper 150 euro :/ En gezien screenshots, zit er gewoon een andere launcher op.

Er zijn aardig wat goede launchers te vinden voor android, waarom zo'n overpriced ding als je voor paar tientjes al een degelijke android telefoon hebt waar je zo'n launcher op kan zetten?

http://www.blogsdna.com/2...launchers-for-seniors.htm

Mijn vader is ook digibeet eerste klas, maar moet zeggen dat hij met Windows Phone aardig uit de voeten kan. Hij belt met andere telefoon (icm gehoorapparaat), maar zaken als foto's en email lezen gaan hem erg goed af.

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 06-07-2015 12:34 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jhvdh
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-09-2024
Bedankt voor je bericht.
Dat was mij zelf nog niet eens opgevallen dat de telefoon zelf voor 130 - 150 te koop is. Dan is die 250 euro voor de Simphone toch opeens duur.
En die launchers ga ik zeker even naar kijken en uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-09 09:25
Ik kan SinergyX' Windows Phone mening hier goed onderschrijven. Mijn pa heeft ook tijden lopen klooien met verschillende Android telefoons, tot ik 'em een keertje een Windows Phone gaf. Sindsdien doet 'ie werkelijk waar alles op dat ding. Zeker voor de lage kosten zou ik het eens proberen. Je kunt met een toestel als de Lumia 435 al goed toe.

Ik heb zelf atm een Acer Liquid M220, maar die zou ik niet aanraden gezien het feit dat deze toch wat kleine probleempjes heeft zoals een wat minder gevoelig touch screen. Zolang je bij de Lumia's blijft moet het eigenlijk wel goed komen.