Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De desktop wordt voornamelijk gebruikt voor High-end Gaming. Echter zou ik graag in de toekomst ook willen beginnen met het recorden en streaming van games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Aangezien het hier om een upgrade gaat zijn mijn kosten vrij flexibel. Ik zou graag wat advies willen hebben voor upgrade mogelijkheden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De componenten hieronder zijn de producten die nu in mijn huidige computer zitten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ga eigenlijk puur uit op jullie advies
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben zelf erg tevreden over Nvidea GeForce (Shadowplay) en Asus producten heb ik altijd goed ervaren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag de mogelijkheid willen hebben om spellen in de toekomst goed te kunnen spelen. En een vereiste is een moederbord die RAID0 ondersteund
Ga je overklokken?
Gaat mijn voorkeur niet naar uit aangezien ik daar geen ervaring mee heb
Wat wil ik precies
Ik heb twee jaar geleden mijn desktop gekocht en merk dat ik met de spellen van tegenwoordig steeds meer FPS drop heb en me systeem erg laggy draait. Daarom zou ik graag wat upgrade advies willen krijgen.
Setup:
De desktop wordt voornamelijk gebruikt voor High-end Gaming. Echter zou ik graag in de toekomst ook willen beginnen met het recorden en streaming van games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Aangezien het hier om een upgrade gaat zijn mijn kosten vrij flexibel. Ik zou graag wat advies willen hebben voor upgrade mogelijkheden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De componenten hieronder zijn de producten die nu in mijn huidige computer zitten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ga eigenlijk puur uit op jullie advies
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben zelf erg tevreden over Nvidea GeForce (Shadowplay) en Asus producten heb ik altijd goed ervaren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag de mogelijkheid willen hebben om spellen in de toekomst goed te kunnen spelen. En een vereiste is een moederbord die RAID0 ondersteund
Ga je overklokken?
Gaat mijn voorkeur niet naar uit aangezien ik daar geen ervaring mee heb
Wat wil ik precies
Ik heb twee jaar geleden mijn desktop gekocht en merk dat ik met de spellen van tegenwoordig steeds meer FPS drop heb en me systeem erg laggy draait. Daarom zou ik graag wat upgrade advies willen krijgen.
Setup:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 264,95 | € 264,95 |
| 1 | Asus P8Z77-V LX | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus GTX 660 TI-DC2T-2GD5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Black SATA 6 Gb/s WD1002FAEX, 1TB | € 84,91 | € 84,91 |
| 1 | Corsair Vengeance 16GB 1600MHz CL10 | € 100,50 | € 100,50 |
| 1 | Samsung SH-222BB Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Silent Pro M2 620W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Force GT 120GB | € 97,01 | € 97,01 |
| 1 | Kingston SSDNow KC300 120GB | € 61,57 | € 61,57 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 608,94 | |