Beste Tweakers!
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een nieuwe SSD, nu lees ik op internet een hele hoop over de Samsung SM951. Ik ben van plan deze aan te schaffen echter wil ik natuurlijk wel het maximale uit deze ssd halen.
Wat is je budget?
Ongeveer 500euro (moederbord, SSD en behuizing)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, geen bepaalde voorkeur. Alleen vind ik de behuizing van NZXT (H440) wel erg netjes
Nu heb ik de volgende onderdelen gekozen:
Ik ben benieuwd of ik met de Asus Republic Of Gamers Maximus VII Ranger het maximale uit mijn Samsung SM951 kan halen?
Kan ik hiervoor het m.2 slot gebruiken of moet ik hiervoor een M.2 controller op en PCI slot voor gebruiken?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een nieuwe SSD, nu lees ik op internet een hele hoop over de Samsung SM951. Ik ben van plan deze aan te schaffen echter wil ik natuurlijk wel het maximale uit deze ssd halen.
Wat is je budget?
Ongeveer 500euro (moederbord, SSD en behuizing)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, geen bepaalde voorkeur. Alleen vind ik de behuizing van NZXT (H440) wel erg netjes
Nu heb ik de volgende onderdelen gekozen:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Asus Republic Of Gamers Maximus VII Ranger | € 139,95 | € 139,95 |
1 | NZXT H440 Zwart | € 114,95 | € 114,95 |
1 | Samsung SM951 256GB | € 199,95 | € 199,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 454,85 |
Ik ben benieuwd of ik met de Asus Republic Of Gamers Maximus VII Ranger het maximale uit mijn Samsung SM951 kan halen?
Kan ik hiervoor het m.2 slot gebruiken of moet ik hiervoor een M.2 controller op en PCI slot voor gebruiken?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!