Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Grootte vermelden in samenvatting Toshiba Satellite Click

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er mist een heel belangrijk punt in de samenvatting van de review van de Toshiba Satellite Click Mini . Namelijk, de grootte van het apparaat. Dat is in dit geval het allerbelangrijkste stuk informatie, en dat ontbreekt net.

Gelukkig vind je het in de review nog op dezelfde pagina, maar dat had natuurlijk in de eerste regel van de samenvatting moeten staan. Het zet ook gelijk alle andere aangestipte voor en nadelen in een ander daglicht. (Dat is toetsenbord krap bemeten is, is dan nogal een open deur....)

Een ander puntje:

Bij het onderdeel beeldscherm wordt er geleuterd over de iPad mini die met 264dpi een hogere resolutie heeft dan de 254 dpi van dit ding. Werkelijk? Moet er over een 4% verschil in resolutie nog gezeurd worden? Alsof je dat in de praktijk zou kunnen zien... 8)7
Op de FP verwacht ik fanboys die overal hun favorite merk bij moeten betrekken, maar op een Tweakers review heeft het geen pas.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb de precieze afmetingen in de samenvatting gezet; er stond dan wel 'kleine' in de eerste zin maar het is dan inderdaad wel zo relevant te melden hoe klein het ding is.

Wat de iPad betreft snap ik je punt. De toevoeging is simpelweg een voorbeeld dat kleine high-end tablets over nog iets hogere resoluties beschikken, maar ik bedenk net dat de Nexus 9 dan nog beter gebruikt kan worden dus die heb ik er ook bij gezet, inclusief nuance dat het verschil niet te zien zal zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle respons.

Met grootte vermelden bedoelde ik eigenlijk vooral die 8,9" vermelden. Dat is een duidelijke grootte in referentie met 8" en 10" wat mensen kennen van tablets.

De exact maat in cm's zou ik persoonlijk alleen in de review tekst zetten, en niet in de samenvatting. Hoewel het exacter is, is het niet zo iets dat je in één oogopslag een gevoel geeft hoe groot het is. Maar zoals het nu is, is het ook goed.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2015 15:27 ]