Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRV
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-08 18:19
Beste Tweakers

Momenteel gebruik ik een Surface RT, fijn ding om mee te werken, maar het lukt mij maar niet om via het toestel mijn pc door te stromen.

Aangezien Windows 10 er aan komt, en RT een stil einde tegemoet gaat, zou ik dan ook graag de overstap maken naar een volwaardige Windows tablet. Met tijd zou ik dan ook graag naar de Surface Pro serie overgaan om die dan uiteindelijk icm de Hololens te gaan gebruiken bij klanten voor presentaties.
Maar dat is toekomstmuziek, eens er duidelijk mogelijkheden zijn om de Hololens effectief te gaan gebruiken met de Surface.

Momenteel gaat het mij eerder om een Windows tablet die voldoende krachtig is om naadloos te gaan streamen. Wat moet het zoal doorstromen: muziek (tablet aansluiten op geluidsinstallatie beneden, dit kan eventueel ook via een NAS, maar daar zijn er momenteel nog geen voorzieningen voor), Steam en zijn games. Hiervoor had ik dan ook graag een naadloze ondersteuning van de Xbox-controller bij gezien, zonder dat er vertragingen optreden.

Wat zijn jullie ervaringen naar streamen op deze wijze toe? Wat zijn de minimumspecs die nodig zijn?
Momenteel heb ik deze op het oog:
Lenovo Yoga Windows -
pricewatch: Lenovo Yoga Tablet 2 10.1" 4G 32GB, Windows 8.1 Aluminium
Voorkeur door: 4G, prijs, ophangmogelijkheid (volgens wat ik gezien heb bij de presentatie), kickstand, klavier.

Ik dank jullie alvast van harte voor jullie input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:01

br00ky

Moderator Harde Waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRV
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-08 18:19
Ik was niet 100% zeker of dit onder laptops viel, bedankt!