Toon posts:

12X/10X/32XMAX CD-RW DRIVE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij wat informatie geven over deze CDRW. Ik kan hem namelijk aanschaffen voor fl 235,- (nieuw), wat duidelijk een koopje is :)

Alvast bedankt!

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-04 07:47

HENNEP

Just Someone

Is zeker een goeie,een vriend van mij heeft 'm ook.

Alleen het verschil tussen lite-on en plextor weet ik niet zo goed.

Plextor heb ik zelf en die doet het ook perfect.

Als je weinig geld wilt uigeven ga dan voor de lite-on als je een merk product in huis wilt dan zou ik voor de plextor gaan.

Plextor is toch de uitvinder van Burn-proof.

Kijk maar wat je doet ;)

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 08:36
Plextor koopt tch gewoon die burnProof chipset van Sanyo? Dus waarom is Plextor dan de uitvinder, ze gebruikte hem wel als een van de eersten.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lite-on gebruikt ook loopwerken van Sanyo (evenals Plextor dus). Doe eens een search hier en je zult veel positieve ervaringen vinden :)

Verwijderd

Plextor is betrouwbaarder als je heel veel brand. Maar voor thuisgebruik is een Lite-on ook een goed merk.

• MinddiggerNL
  • Laatst online: 30-04 22:40
waar haal je dat ding uit voor die prijs? de goedkoopste pc sjop in duitsland die ik ken vraagt zicht er nog fl. 265,- voor...ik wil deze nl. ook gaan kopen dus een adresje zou gewenst zijn :)

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-05 13:14

Zak

Lite-on is zeer goed. Heb hem zelf ook.

Als je iemand bent die weigert t-shirts zonder Nike erop te dragen moet je natuurlijk voor de plextor gaan :P

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 16:11 schreef timotheebastin het volgende:
waar haal je dat ding uit voor die prijs? de goedkoopste pc sjop in duitsland die ik ken vraagt zicht er nog fl. 265,- voor...ik wil deze nl. ook gaan kopen dus een adresje zou gewenst zijn :)
Inkoopprijs :)

• MinddiggerNL
  • Laatst online: 30-04 22:40
Op maandag 18 juni 2001 17:58 schreef Qlo0n het volgende:

[..]

Inkoopprijs :)
dat geloof ik graag, maar kan ik uit je antwoord opmaken dat het dus slechts om een incidenteel voordeeltje gaat?

na ja...265 gulden is natuurlijk ook niet echt veel voor dat ding dus ik denk dat ik maar voor die ga!
Pagina: 1