Heey allemaal!
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een CPU, Moederboord en een GPU. Hier heb ik heel lang over nagedacht maar ik heb nog steeds geen conclusie kunnen trekken. Zelf dacht ik eerst aan een i5 4690k, MSI Z97 GAMING 5 en een MSI GeForce GTX 970 Gaming 4G. Maar toen ik hoorde dat Intel nieuwe CPU's zou uitbrengen ben ik gaan researchen en ik weet nog niet of ik op Skylake of Broadwell ga wachten of voor de Haswell CPU ga en dus twijfel ik ook over de moederboord. Ik game alleen op 1080p.
Wat is je budget?
CPU: tot €300,-
Moederboord: tot €200,-
GPU: tot €400,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor CPU heb ik het liefst een Intel, Moederboord maakt niet zoveel uit maar het zou fijn zijn als het een zwarte moederboord is en voor GPU het liefst Nvidia.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Jullie kunnen ook andere onderdelen advieseren in deze build voor als ik iets niet goed heb gedaan. Behalve de WD Red, Sharkoon WPM600, Kingston SSD en Kingston RAM aangezien ik deze al in mijn bezit heb.
Hopelijk is dit niet teveel gevraagd. Alvast bedankt!
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een CPU, Moederboord en een GPU. Hier heb ik heel lang over nagedacht maar ik heb nog steeds geen conclusie kunnen trekken. Zelf dacht ik eerst aan een i5 4690k, MSI Z97 GAMING 5 en een MSI GeForce GTX 970 Gaming 4G. Maar toen ik hoorde dat Intel nieuwe CPU's zou uitbrengen ben ik gaan researchen en ik weet nog niet of ik op Skylake of Broadwell ga wachten of voor de Haswell CPU ga en dus twijfel ik ook over de moederboord. Ik game alleen op 1080p.
Wat is je budget?
CPU: tot €300,-
Moederboord: tot €200,-
GPU: tot €400,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor CPU heb ik het liefst een Intel, Moederboord maakt niet zoveel uit maar het zou fijn zijn als het een zwarte moederboord is en voor GPU het liefst Nvidia.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | WD Red SATA 6 Gb/s WD10EFRX, 1TB | € 63,- | € 63,- |
| 1 | Fractal Design Define R5 Titanium | € 104,95 | € 104,95 |
| 1 | Gelid Solutions PWM 1-to-4 Splitter | € 4,25 | € 4,25 |
| 1 | be quiet! Dark Rock Advanced C1 | € 50,95 | € 50,95 |
| 3 | be quiet! Silent Wings 2 PWM, 140mm | € 21,01 | € 63,03 |
| 1 | Kingston HyperX Fury blu HX318C10F/8 | € 47,- | € 47,- |
| 1 | Sharkoon WPM600 Bronze | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 51,- | € 51,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 440,18 | |
Jullie kunnen ook andere onderdelen advieseren in deze build voor als ik iets niet goed heb gedaan. Behalve de WD Red, Sharkoon WPM600, Kingston SSD en Kingston RAM aangezien ik deze al in mijn bezit heb.
Hopelijk is dit niet teveel gevraagd. Alvast bedankt!
*-*