Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds 3 dagen doet mijn subwoofer nogal vreemd. Namelijk alleen de linkerkant blijkt te werken. Eerst dacht ik dat de speaker of de kabel van mijn rechter speaker kapot was, dit was echter niet het geval. Als ik de rechter speaker op de aansluiting van de linker aansluit werkt hij prima. Dus ik dacht dat het aan de rechter output lag, dit was het ook niet. Mijn subwoofer heeft een apparte volume controle knop, hierin zit een aux in en output. Als ik mijn koptelefoon, die prima werkt, hierop aansluit krijg ik ook alleen geluid aan de linker kant.
Ik heb al geprobeert om de balans op mijn pc in het configuratiescherm te veranderen, dit helpt niet. Als ik mijn koptelefoon op de aux output van de pc zelf aansluit doet hij het prima aan beide kanten.
Ik hoop dat iemand mij hier mee zou kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Niels Wijshake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Misschien handig als je vermeldt welke subwoofer/versterker/etc je hebt :)

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oh, ik had erbij aangegeven dat het om de Trust Tytan 2.1 gaat. Maar blijkbaar zet hij dat niet bij de post neer, dus bij deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:37
Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2015 @ 18:39:
Als ik de rechter speaker op de aansluiting van de linker aansluit werkt hij prima. Dus ik dacht dat het aan de rechter output lag, dit was het ook niet.
Hoe kom je bij die conclusie? Je stop de rechterspeaker in de linker aansluiting en dat werkt, dus de rechter output was het niet? Of heb je meer getest dan je hier zei?

Zoals het nu klinkt lijkt gewoon de rechter eindtrap kapot. Mogelijk zelf te maken, afhankelijk van wat er kapot zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de rechter ouput werkt niet, maar ik denk niet dat het hieraan ligt. Dit omdat als ik mijn headset aansluit op de aux aansluiting van de volume controle knop ik ook alleen geluid hoor aan de linkerkant van mijn headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeantje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:05
Ik gok hier toch echt op een draadbreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee, want als ik mijn koptelefoon erop aansluit krijg ik ook alleen geluid aan de linkerkant, dit heeft niks met de kabel van de speaker naar de subwoofer te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:24

DjVe

Hatsaflats!

Kan toch ook draadbreuk zijn aan de kant waarop je je setje op de pc aan sluit? Overigens geef je wel erg weinig info, zo blijft het gissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Ik vermoed dat de signaalkabel van je PC naar het setje kapot is. Bij de uitgang pc is het goed, vanaf het setje in de aux en luidsprekeruitgang niet meer.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gister deed hij het wel weer even, vandaag helaas niet meer :/ ik haal wel een nieuwe kabel en zie of dat werkt
Pagina: 1