wil graag een nieuwe 19" monitor kopen, weet alleen niet welke. Hebben jullie nog suggesties?? ben een fanatieke gamer, dus de games moeten er goed uit zien op de 19". En graag ook ff vermelden waarom juist die 19"
bvd
bvd
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Verwijderd
Je gaat mij niet vertellen dat je de search al gebruikt hebt.....Op maandag 18 juni 2001 12:35 schreef freekweb het volgende:
m'n bugget is 1000,- / 1300,-
Verwijderd
Hij heeft gelijk hoor... de laatste tijd is er constant een topic over 19" monitoren hoog geweest. Staat vast wel iets voor je tussen, het kan echt geen kwaad om zelf wat inspanning te leveren. Wordt je monitor alleen maar mooier van.Op maandag 18 juni 2001 15:22 schreef freekweb het volgende:
miereneuker
Verwijderd
Moet ik het eruit trekken dan ? Waarover duidelijkheid ?Op maandag 18 juni 2001 15:35 schreef freekweb het volgende:
wil gewoon ff duidelijkheid
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Verwijderd
Deze zit ook bij mijn nieuwe systeem die ik morgen ga bestellen. Na vergelijking met verschillende monitoren vond ik deze ook het mooiste.Op maandag 18 juni 2001 16:38 schreef dextertje het volgende:
'k Vind de Philips 109P20 wel een aardige.
zie je die 2 strepen errug goedOp maandag 18 juni 2001 16:38 schreef dextertje het volgende:
'k Vind de Philips 109P20 wel een aardige. Beter dan de Iiyama Vision Master Pro 450 (is volgens mij niet meer verkrijgbaar) die ik ook wel aardig vind, maar meer last van moire heeft.
Aan de 2 horizontale draden stoor ik me niet, de garantie is 3 jaar onsite en de prijs/kwaliteit is wel okee.Maar misschien valt hij net buiten je budget, laagste prijs in Pricewatch is f 1339,-.
O ja, ook wel leuk: er zit zowel een BNC-aansluiting als een normale VGA-aansluiting op. En de kabel is niet vast (vind ik zelf irri, als de kabel vast zit aan de monitor). Is leuk, want je kunt er in principe 2 computers op aansluiten.
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Verwijderd
Great minds think alike!
Verwijderd
Verwijderd