welke 19"

Pagina: 1
Acties:

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:37
wil graag een nieuwe 19" monitor kopen, weet alleen niet welke. Hebben jullie nog suggesties?? ben een fanatieke gamer, dus de games moeten er goed uit zien op de 19". En graag ook ff vermelden waarom juist die 19"

bvd

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:24

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Ga eens langs een computerzaak waar ze verschillende moni's hebben staan.

Bekijk:? en vergelijk.(8>

Groeten Peedjeeh

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Verwijderd

...het belangrijkste vergeet je te vermelden : je budget....

Verwijderd

[topic=90839]
[topic=17910]
[topic=150029]
[topic=120172]
[topic=101576]

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 11:06

HENNEP

Just Someone

ik heb zelf een LG 915 FT+

specs:

dot : 0.24
max res : 1600x1200 @ 85hz

Ik werk zelf op 1280x1024 @ 90hz nu.

Ik wil op 100hz gaan draaien.
Die monitor koste mij 1248 piek bij www.computer-land.nl

Ik vind 'm super gaaf en hij heeft heel mooi groot strak beeld.

Het belangrijkste vind ik dat je een monitor moet hebben die een hoge res aankan met een trillingsvrije beeldscherm (100hertz)en dat ie zeker geen hulplijnen moet hebben.

Ik ben echt blij met deze aankoop! ;)

• Convoy
m'n bugget is 1000,- / 1300,-

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 12:35 schreef freekweb het volgende:
m'n bugget is 1000,- / 1300,-
Je gaat mij niet vertellen dat je de search al gebruikt hebt..... O-)

• Convoy
miereneuker

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 15:22 schreef freekweb het volgende:
miereneuker
Hij heeft gelijk hoor... de laatste tijd is er constant een topic over 19" monitoren hoog geweest. Staat vast wel iets voor je tussen, het kan echt geen kwaad om zelf wat inspanning te leveren. Wordt je monitor alleen maar mooier van.

• Convoy
weet ook wel dat ie gelijk heeft, maar wil gewoon ff duidelijkheid, uit al die andere topics kan ik niet zo opmaken, maar ja, zal 't dan wel weer zelf doen. inieder gaval bedankt

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 15:35 schreef freekweb het volgende:
wil gewoon ff duidelijkheid
Moet ik het eruit trekken dan ? Waarover duidelijkheid ?

Want dat zeg je niet... behalve dat games er mooi uit moeten zien, tja.... duh. :P

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
LG 19" flattron is een mooi ding IMO.. Wil ik ook, heb er alleen het geld nog niet voor over(ook omdat ik nog met een redelijke 17" zit op het moment)

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• Convoy
prijs/kwaliteit. garantie. horizontale lijntjes ja/nee. kleur.

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:15
'k Vind de Philips 109P20 wel een aardige. Beter dan de Iiyama Vision Master Pro 450 (is volgens mij niet meer verkrijgbaar) die ik ook wel aardig vind, maar meer last van moire heeft.
Aan de 2 horizontale draden stoor ik me niet, de garantie is 3 jaar onsite en de prijs/kwaliteit is wel okee. :) Maar misschien valt hij net buiten je budget, laagste prijs in Pricewatch is f 1339,-.

O ja, ook wel leuk: er zit zowel een BNC-aansluiting als een normale VGA-aansluiting op. En de kabel is niet vast (vind ik zelf irri, als de kabel vast zit aan de monitor). Is leuk, want je kunt er in principe 2 computers op aansluiten. :)

Verwijderd

Eizo ik heb er mee gewerkt en het is fantastisch...is wel een beetje duur. Dus neem maar een Iiyama, een LG of een philips of een sony

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op maandag 18 juni 2001 16:38 schreef dextertje het volgende:
'k Vind de Philips 109P20 wel een aardige.
Deze zit ook bij mijn nieuwe systeem die ik morgen ga bestellen. Na vergelijking met verschillende monitoren vond ik deze ook het mooiste.

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-08 22:53
Op maandag 18 juni 2001 16:38 schreef dextertje het volgende:
'k Vind de Philips 109P20 wel een aardige. Beter dan de Iiyama Vision Master Pro 450 (is volgens mij niet meer verkrijgbaar) die ik ook wel aardig vind, maar meer last van moire heeft.
Aan de 2 horizontale draden stoor ik me niet, de garantie is 3 jaar onsite en de prijs/kwaliteit is wel okee. :) Maar misschien valt hij net buiten je budget, laagste prijs in Pricewatch is f 1339,-.

O ja, ook wel leuk: er zit zowel een BNC-aansluiting als een normale VGA-aansluiting op. En de kabel is niet vast (vind ik zelf irri, als de kabel vast zit aan de monitor). Is leuk, want je kunt er in principe 2 computers op aansluiten. :)
zie je die 2 strepen errug goed

want ik wou hem ook kopen maaar in princiepe wou ik er een zonder hulplijnen

• eymey
  • Laatst online: 18:20
Zonder hulplijnen ga je gewoon aan het oudere type ( shadow mask ). Kan, als je met minder scherpte genoegen neemt maar over het algemeen zijn de Trinitron beeldbuizen toch wat scherper. Hulplijntjes moet je wel errug goed gaan zitten staren voor je ze ziet. :)

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• dextertje
  • Laatst online: 13:15
Het hangt van de achtergrond af, hoe goed je die hulplijntjes ziet. Normaal gesproken vallen ze me niet echt op, tenzij ik er op ga letten. Een witte achtergrond maakt ze ook zichtbaarder.
Maar zelfs als ze me opvallen (als je er eenmaal op gaat letten, dan is het wel lastig om ze weer helemaal te vergeten), dan storen ze me niet.
Het hangt helemaal van jezelf af, hoe erg je het vindt. Ik kan dat niet voor een ander beslissen, dus als je wil weten hoe die lijntjes zijn, moet je een winkel inlopen en kijken.
Grappig om te weten, misschien: met een vergrootglas zijn ze moeilijker te ontdekken dan gewoon met het blote oog... :7
Net als je bepaalde dingen in het landschap pas ziet als je er verder vanaf staat.

Verwijderd

Ik heb zelf een relisys 19" ,op zich volgens mij geen slechte monitor, tenminste ik ben tevreden.

• Verbal Kint
  • Laatst online: 27-05-2025

Verbal Kint

The man with the plan

IIyama Vision Master Pro452. Heb ikzelf ook en hij bevalt prima. Lekkere freqs en heerlijk plat... (1280*1024 @85Hz) :)

Great minds think alike!

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 12:12

Leon

Rise Of The Robots

Sony 19" B-)

Eeuwige n00b

Verwijderd

Ik zou iig gaan voor een plattuh!!
En dan zonder van die witte lijntjes :r

edit:
'K heb zelf een 17" LG Flatscreen *D

Verwijderd

Heb zelf de MA902fm ofzo van pyjama.
Erg tevreden en niet echt duur.

Maar ga gewoon eens kijken in een winkel. Jij moet het beeld mooi vinden.
Pagina: 1