Toon posts:

Windows 7 of windows 8

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een hele goede middag/avond, ik heb een vraag en had dit laatst ergens gelezen op tweakers!
ik draai op dit moment windows 7 en ik game nog al veel.. is het waard om mijn windows 7 up te graden naar windows 8?

Ik hoorde dat er heel veel performance verschil zit tussen windows 7 en 8, dat windows 8 nog beter games laat draaien etc etc.. alles werkt ook sneller(Ik vind het alleen een k*t OS maar als het beter is Why not)

R.K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16:13
Zeer binnenkort kan je gratis updaten van Windows 7/8.1 naar Windows 10, dus ik zou geen upgrade meer kopen naar 8.1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsicq
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Als je nog even wacht en een legale Windows 7 hebt dan kun je gratis upgraden naar Windows 10.
Een beetje googelen leverd op dat de performance vergelijkbaar is met Windows 8. Ook heb je dan gelijk de nieuwe direct x

wat niet past, wordt gelast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iBugged schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:36:
Zeer binnenkort kan je gratis updaten van Windows 7/8.1 naar Windows 10, dus ik zou geen upgrade meer kopen naar 8.1 ;)
nielsicq schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:37:
Als je nog even wacht en een legale Windows 7 hebt dan kun je gratis upgraden naar Windows 10.
Een beetje googelen leverd op dat de performance vergelijkbaar is met Windows 8. Ook heb je dan gelijk de nieuwe direct x
1. windows 10 is gratis als beta gebruiker, jah dus je bent een beta tester!

2. ik heb genoeg gegoogled op dit moment en kan niet een duidelijk antwoord vinden

Link naar windows 10 beta video: YouTube: Arkham Knight perf. issues, Project Quantum runs Intel, Windows 10 free sort of?

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2015 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsicq
  • Niet online
1. Nee hoor als Windows 10 uit is gewoon gratis upgraden.

2. Eerste resultaat in Google:
http://www.trustedreviews...s/windows-10-vs-windows-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nielsicq schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:49:
1. Nee hoor als Windows 10 uit is gewoon gratis upgraden.

2. Eerste resultaat in Google:
http://www.trustedreviews...s/windows-10-vs-windows-7
Windows 10 is free, maar als beta gebruiker niet als full user

YouTube: Arkham Knight perf. issues, Project Quantum runs Intel, Windows 10 free sort of?

Plus de link die je gestuurd heb is windows "10" vs windows 7, niet windows "8" vs 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsicq
  • Niet online
Als je het allemaal zo goed weet, waarom deze post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nielsicq schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:51:
Als je het allemaal zo goed weet, waarom deze post?
Als je geen goed antwoord heb, waarom antwoord je dan? Mijn vraag gaat over windows 8.. en iedereen komt met windows 10..? Ik snap dat windows 10.. 29 juli.. maar ik wil weten of windows 8 beter is dan windows 7 als het gaat om performance met gamen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ja, windows 8 is efficienter dan windows 7.
De vraag is, is het merkbaar en niet alleen maar iets wat meetbaar is?
En het antwoord daar op, uit eigen uitgebreide ervaring, is: nee.

En verder ben ik het met de rest eens. Wacht lekker op WIndows 10. Het is zonde van je geld als je nu nog geld gaat uitgeven aan Windows 8 terwijl je gratis door kan naar Windows 10.
Als je nu een legale, non-volumelicense, Windows 7 (of 8/8.1) hebt en braaf je updates doet staat er inmiddels bij de klok een mooi icoontje waar je je upgrade naar Windows 10 alvast kan inschakelen.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf een paar maanden geleden geüpgraded van 7 naar 8.1 pro maar merkt zelf 0,0 verschil met gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:59:
Ben zelf een paar maanden geleden geüpgraded van 7 naar 8.1 pro maar merkt zelf 0,0 verschil met gaming.
McKaamos schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:59:
Ja, windows 8 is efficienter dan windows 7.
De vraag is, is het merkbaar en niet alleen maar iets wat meetbaar is?
En het antwoord daar op, uit eigen uitgebreide ervaring, is: nee.

En verder ben ik het met de rest eens. Wacht lekker op WIndows 10. Het is zonde van je geld als je nu nog geld gaat uitgeven aan Windows 8 terwijl je gratis door kan naar Windows 10.
Als je nu een legale, non-volumelicense, Windows 7 (of 8/8.1) hebt en braaf je updates doet staat er inmiddels bij de klok een mooi icoontje waar je je upgrade naar Windows 10 alvast kan inschakelen.
Thank you, icoontje staat er al een tijdje :) windows 10 word het zowiezo, vroeg me alleen af of ik meer fps performance zou krijgen door tijdelijk te upgrade naar windows 8, aangezien iemand zei dat dat wel zo was..
Pagina: 1