Beste allemaal,
erg fijn dat iedereen hier zo behulpzaam is! Heb hier onder mijn bevindingen geplaatst om een PC te samenstellen. Graag jullie input over eventuele verbeteringen en/of kostenbesparingen. BBG's als input gebruikt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Excel voor boekhouding, internet om de rest te updaten, enkele foto's uploaden, inscannen van documenten, printen, klein beetje photoshop (text toevoegen, resize, etc)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag blijf ik onder de €600 ex verzendkosten. Het voornaamste is, vaak zie ik hier game-pc's, kan dus besparen op de videokaarten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Moet vrijwel alles nieuw hebben.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit lijstje verwacht ik tot nu toe nodig te hebben. Complete PC met alle randapparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur, gewoon wat goed is. Wat vooral flinke excel documenten aan kan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Lekker vlot en lekker stil zijn belangrijk.
Ga je overklokken?
Nope, alles gewoon uit de doos.
erg fijn dat iedereen hier zo behulpzaam is! Heb hier onder mijn bevindingen geplaatst om een PC te samenstellen. Graag jullie input over eventuele verbeteringen en/of kostenbesparingen. BBG's als input gebruikt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Excel voor boekhouding, internet om de rest te updaten, enkele foto's uploaden, inscannen van documenten, printen, klein beetje photoshop (text toevoegen, resize, etc)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag blijf ik onder de €600 ex verzendkosten. Het voornaamste is, vaak zie ik hier game-pc's, kan dus besparen op de videokaarten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Moet vrijwel alles nieuw hebben.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit lijstje verwacht ik tot nu toe nodig te hebben. Complete PC met alle randapparatuur.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-4160 Boxed | € 113,99 | € 113,99 |
| 1 | ASRock H81M-HDS | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Fractal Design Core 1100 | € 26,95 | € 26,95 |
| 1 | BenQ GW2265HM Zwart | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 Pro - Studentenaanbod | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | Logitech K120 (Internationaal) | € 8,95 | € 8,95 |
| 1 | Logitech RX250 (Zwart) | € 7,19 | € 7,19 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 50,51 | € 50,51 |
| 1 | Antec VPF Series 350W | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 81,95 | € 81,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 549,43 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur, gewoon wat goed is. Wat vooral flinke excel documenten aan kan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Lekker vlot en lekker stil zijn belangrijk.
Ga je overklokken?
Nope, alles gewoon uit de doos.