Advies bij aanschaf nieuwe TV

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-10 20:08

heho

Ommen, Overijssel

Topicstarter
Ik zoek een?
49 of 50 inch TV

Wat is je budget?
€1000

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Hoofdoel is natuurlijk TV kijken via glasvezel en Netflix. Maar ook vind ik een goede mediaspeler belangrijk om content vanaf mijn PC te kijken. Heb nu een losse mede8er en zou mooi zijn als die kan wieberen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb in 1e instantie erg gekeken naar Ultra HD maar door alle verhalen op fora ben ik hier toch wat minder stellig in geworden. Mijn oog is wel een beetje gevallen op de KDL50W808CBAEP. Er is helaas nog niet veel te vinden over dit toestel met Android ... Ook blijf ik met een schuin oog nog kijken naar de LGUB850V.

Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn vraag is eigenlijk of er al iemand is die wat over dat Sony model kan zeggen. Heb de test hier gelezen over het Sony Ultra HD model met Android en daar komt de software er nog niet zo best af. Zou dit voor dit model ook gelden of zijn er verschillen die hier invloed op zouden kunnen hebben ? Natuurlijk sta ik ook open voor ander modellen ...

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10 20:42
Over het algemeen doen de Sony toestellen en samsungs het een stuk beter dan lg.
Ik heb zelf de 47lb630v maar ik had toch echt liever een Sony gehad, maar goed dat is achteraf altijd makkelijk zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-10 20:08

heho

Ommen, Overijssel

Topicstarter
Qua beeld ben ik wel overtuigd van de kwaliteit van de Sony op zich. Maar ik ben een "gewone" gemiddelde TV kijker en vindt goed beeld belangrijk, maar het afspelen van zoveel mogelijk bestanden van de mediaspeler vind ik ook prettig ... Smart TV ben ik niet aan gewend maar kan me voorstellen dat ik dat ook ga gebruiken als ik het heb. Mij lijkt Android veel potentie hebben maar of dat er nu al uit komt ...

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
De voornaamste functionaliteit is toch echt televisie kijken dus mijn advies zou zijn focus je op de beeldkwaliteit. En staat je vooral niet blind op "smart"-functionaliteit. De algehele gebruikservaring blijft toch onder de maat en de software-ondersteuning is minimaal. Het zou zo maar kunnen dat bepaalde apps na enige tijd niet meer werken omdat ze niet meer worden voorzien van updates. Daarnaast is de bestandsondersteuning van de mediaspelers ook niet zo geweldig. Ik zou die Mede8ter lekker laten staan; die zal absoluut beter werken.