Vorig jaar begonnen mijn printer opdrachten al te haperen toen ik nog Mountain Lion draaide. Het printen van 1 pagina duurde al bijna een kwartier om te verwerken.
Deze week mijn iMac geüpdatet naar Yosemite en de iMac blijft continue aangeven dat de printer offline is.
Heel sporadisch gooit ie er wel 1 pagina uit, wat heel handig is als je er 12 moeten hebben.
Heb via de Apple site al de drivers geüpdatet en volgens de HP website zou mijn printer (1010 Deskjet) het sowieso gewoon standaard moeten doen onder Yosemite.
Dus bij deze de grote vraag, waarom blijft hij hangen in het "Printer is offline" geneuzel.
Alles aan/uitzetten, herstarten, kabels nagekeken. Alles al gedaan.
Het settings menu kan je verder niks instellen.
Deze week mijn iMac geüpdatet naar Yosemite en de iMac blijft continue aangeven dat de printer offline is.
Heel sporadisch gooit ie er wel 1 pagina uit, wat heel handig is als je er 12 moeten hebben.
Heb via de Apple site al de drivers geüpdatet en volgens de HP website zou mijn printer (1010 Deskjet) het sowieso gewoon standaard moeten doen onder Yosemite.
Dus bij deze de grote vraag, waarom blijft hij hangen in het "Printer is offline" geneuzel.
Alles aan/uitzetten, herstarten, kabels nagekeken. Alles al gedaan.
Het settings menu kan je verder niks instellen.

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find