Toon posts:

Game PC met een BUDGET advies!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?CS:GO, Minecraft, LoL, skypen tegelijk en waarschijnlijk wat video editing.
[i]Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?[/i]
[b]Ik wil het gebruiken om te gamen, YouTube, skypen en online films bekijken.
Wat mag het systeem gaan kosten? Onder de 500 euro.[
/b]

Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Max is 550.

Wat denk je allemaal nodig te hebben? Dit zijn de specs die ik nu heb, ik wil graag advies of het goed is voor wat ik wil of als ik iets moet verwisselen:Behuizing: Cooler Master K-350 Blauw/Of standaard
Processor: AMD FM2 A6-6400K Dual Core 3,9GHz
Koeling: Standaard
Moederbord: ASUS FM2 A88XM-A
Geheugen: Crucial Ballistix Sport 8GB DDR3-1600
Grafische kaart: AMD Radeon HD7000 1GB
Harde schijf: 500 GB Sata III Harde schijf
Geluidskaart: Standaard
Voeding: 500 Watt Cooler Master voeding

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.Graag dat het niet teveel geluid maakt.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:57

br00ky

Moderator Harde Waren
Zet nog even je build in een goed leesbare lijst met de Handleiding Pricewatch, dan weet iedereen precies over welke onderdelen je het hebt. Tevens wordt automatisch de totaalprijs berekend en kan je achteraf heel makkelijk de goedkoopste (combinatie van) winkel(s) berekenen. Win-win-win!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:05

Tribits

Onkruid vergaat niet

Als ik die wat vreemde lijst aan onderdelen bekijk heb ik het vermoeden dat het hier om een kant en klaar systeem gaat dat ergens, al dan niet tweedehands, aan wordt geboden. Ik weet niet voor welke prijs het aangeboden wordt, maar ik kom niet verder dan een euro of 350 aan onderdelen. Een APU en een videokaart combineren is doorgaans geen goed idee, HD7000 is geen type videokaart maar een serie en de genoemde APU is niet zo bar geschikt voor gaming.

Begin gewoon eens bij het budget game systeem uit de best buy guide van juli, daar kom je een stuk verder mee. Eventueel zijn er nog wel wat aanpassingen mogelijk specifiek voor jouw wensen, maar het lijkt me een mooi startpunt.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats