Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Als ik dit knopje gebruik. Blijft het balkje op hetzelfde niveau hangen en gebeurt er nikslegendareN schreef op maandag 06 juli 2015 @ 01:04:
Knopje op je toetsenbord?
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Moet je niet eerst een functie knopje drukken? Fn op het toetsenbord ingedrukt houden en dan brightness up or down op toetsenbord
Als dit niet helpt, kun je proberen de driver van het toetsenbord te updaten of opnieuw te installeren.stin00 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 02:25:
Wellicht even proberen de grafische driver te updaten of opnieuw te installeren!
Zeker gebruik ik het fn knopje. Maar drivers lijkt mn toetsenbord niet te hebbenDippie94 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:19:
[...]
Als dit niet helpt, kun je proberen de driver van het toetsenbord te updaten of opnieuw te installeren.
En het ligt ook niet aan het toetsenbord aangezien de helderheid via de pc zelf aanpassen ook geen zin heeft
Excuus, daar had ik overheen gelezen.
Wat je zou kunnen overwegen (als hij net nieuw is en je hebt er nog geen belangrijke bestanden op staan) is een herinstallatie, maar dat is misschien wel een heel drastische maatregel.
Wat je zou kunnen overwegen (als hij net nieuw is en je hebt er nog geen belangrijke bestanden op staan) is een herinstallatie, maar dat is misschien wel een heel drastische maatregel.
Kijk eens op de website van de fabrikant, vaak staan daar drivers voor het toetsenbord/function keys.
Op een rare manier is het probleem opgelost. 1 klein updatje wat de laptop moest doen voor het afsluiten heeft het gefixt
Pagina: 1