Voor een stageopdracht wil ik onderzoek doen naar de impact van 24/7 support op een aantal onderdelen van onze organisatie. Het gaat om de IT-afdeling van het bedrijf, in het bijzonder om de uptime van websites en database support.
Momenteel wordt er (officieel) enkel ondersteuning gegeven binnen kantoortijden, tenzij het echt enorm belangrijk is. De afdeling is nu benieuwd hoe ze dat proces beter kunnen structureren.
Ik kan hierover echter bijzonder weinig informatie vinden op het internet, daarom probeer ik het hier. Alle zoekresultaten die ik vind zijn voornamelijk bedrijven die het zelf aanbieden
daarom hoop ik dat jullie me verder kunnen helpen. Zijn er hier Tweakers die ervaring hebben met 24/7 support verlenen aan hun organisatie? Of die iets soortgelijks hebben onderzocht?
Ik zou heel graag willen weten hoe dit bij jullie in z'n werk gaat. Eventuele bronnen/literatuur zijn ook enorm welkom!
Alvast enorm bedankt!
Ik hoop dat ik dit topic in het juiste forumonderdeel heb gezet
Momenteel wordt er (officieel) enkel ondersteuning gegeven binnen kantoortijden, tenzij het echt enorm belangrijk is. De afdeling is nu benieuwd hoe ze dat proces beter kunnen structureren.
Ik kan hierover echter bijzonder weinig informatie vinden op het internet, daarom probeer ik het hier. Alle zoekresultaten die ik vind zijn voornamelijk bedrijven die het zelf aanbieden

Ik zou heel graag willen weten hoe dit bij jullie in z'n werk gaat. Eventuele bronnen/literatuur zijn ook enorm welkom!
Alvast enorm bedankt!
Ik hoop dat ik dit topic in het juiste forumonderdeel heb gezet
[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 05-07-2015 11:57 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW