Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• burgler45
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-04 07:46
Ik zoek een?

Ik zoek een vervanging voor mijn huidige 7 inch phablet. Ik heb nu een chinaphone maar door de toenemende controles en dus bijgevolg enorme invoerkosten wil ik het nu dichter bij huis terug zoeken.

Wat is je budget?

mijn budget is 400 euro ( ik vermoed dat ik hier in europa goedkoper niets ga vinden)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......

te surfen, gamen ( mobile games), af en toe een filmpje/ serie via netflix en te bellen/ sms'en. Het laatste is een must omdat ik geen vast toestel heb en deze dus gebruik als thuistelefoon.

Wat heb je zelf al gevonden?

op dit moment de nvidia shield maar hier zou bellen geen optie zijn ( wel via voip maar ik weet niet of anderen je dan nog kunnen contacteren). Voor de rest heb ik nog geen enkele gevonden met een minimum van 7 inch ( 8 is wel het maximum om nog iets of wat comfortable mee te nemen)

Welke vragen heb je hier nog over?

Zijn er nog andere opties ( ik ben nu al dagen aan het zoeken maar kom telkens bij dezelfde uit die meestal te klein zijn) of is er een optie om de sim die in een shield geplaatst wordt alsnog toe te laten te bellen en sms'en en om ook gesprekken te kunnen ontvangen

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:46
Voor zover ik weet is VoIP wel een optie, je kunt bij bijvoorbeeld Skype een inkomend nummer krijgen.
http://www.skype.com/nl/features/online-number/
Skype-nummer
Uw vrienden bellen een nummer en u neemt op in Skype, waar ter wereld u ook bent.
Nadeel is wel dat je wel een stabiele dataverbinding dan nodig hebt, dus naast Wifi moet de tablet ook iets van 4G ondersteunen.

Als ik Google op 7 inch phablet krijg ik wel wat resultaat:
https://www.google.nl/search?q=7+inch+phablets+2015
De Huawei MediaPad X2 lijkt dan de beste optie, maar die is niet makkelijk leverbaar nog, de X1 voorganger wel, die is rond de 275 Euro te vinden.

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zit bellen tegenwoordig niet standaard in alles-in-1 thuis internet pakketten?

• burgler45
De x1 ( en huawei) spreken me minder aan omwille van hun software en gebrek aan updates. En ik heb inderdaad vaste telefoon in mijn internet abbo maar geen toestel omdat ik niet veel thuis ben.

• gmgep
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-11-2024
Cube t7?

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:05
Samsung Galaxy Tab S 8.4 T705 precies binnen je budget
http://www.belsimpel.nl/S...-16GB-4G-White/abonnement

[ Voor 25% gewijzigd door saharoen op 06-07-2015 18:25 ]

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
burgler45 schreef op zondag 05 juli 2015 @ 19:28:
De x1 ( en huawei) spreken me minder aan omwille van hun software en gebrek aan updates. En ik heb inderdaad vaste telefoon in mijn internet abbo maar geen toestel omdat ik niet veel thuis ben.
Upc/ziggo heeft een telefonie app waarmee je kan bellen en gebeld worden met je vaste telefoon via internet, geen idee of andere providers dit ook hebben.

• burgler45
hier in belgië is voor zover ik weet zo geen dienst en upc/ziggo is hier niet beschikbaar. Ik ga maar naar een kleiner model gaan aangezien ik hier of te veel betaal of het niet helemaal naar men zin is. ( en over dit soort uitgaven ben ik van mening dat het voor die prijs wel naar mijn tand mag zijn)
De tab heb ik even bekeken maar tijdens het surfen een goede deal gevonden op een G3 dus na die bekeken te hebben die maar gekozen.
Pagina: 1