Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

einde verklappen vorige game (Batman Arkham City)

Pagina: 1
Acties:

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
In de review van Arkham Knight verklapt de reviewer het einde van de vorige game (Arkham City) naar mijn mening zonder dat het enige toegevoegde waarde geeft voor de review van de game.

Ik vroeg mij af of hier richtlijnen voor zijn waar jullie je aan houden tijdens het schrijven van artikelen. Misschien iets van als een spel een jaar uit is dan mag het, of als het vervolg uit is.

Persoonlijk zou ik het fijn vinden dat er gebruik wordt gemaakt van spoiler tags als er een belangrijke onthulling wordt gedaan over de vorige games.

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11 16:39
Dat de joker dood gaat (en deze game ook weer terug komt uiteraard), is nou niet iets heel onverwachts als je het Batman franchise een beetje kent.

Dat je aan het eind van Batman Arkham City de grote vijand verslaat is nou ook niet echt een shocker.

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Dat je iemand verslaat ja, dat is niet zo raar in een batman game / franchise. maar een schurk die echt dood zou gaan, dat gebeurd eigenlijk niet. vandaar dat ik ook wat verrast was om dit te lezen.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

rob_erwt

What does this button do?

De belangrijkste trailers (volgens mij zelfs die door de uitgever zijn gemaakt), beginnen met hoe de vorige game eindigde (of in ieder geval het directe vervolg daarvan). Dus een spoiler kun je het nauwelijks noemen.

Sowieso is Arkham City alweer 4 jaar oud, dus ook daar mag je verwachten dan een en ander ondertussen bekend is. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups