Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Cookiewall verdwijnt niet op iPhone

Pagina: 1
Acties:

• MOizo
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2024
Hoe kan het zijn al weken, dat vanuit mijn iPhone een onderwerp uit de nieuwsbrief aanklik en ik dan een niet verwijderbare cookie melding krijg op de tweakers website?

Verwijderd

MOizo schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 16:49:
Hoe kan het zijn al weken, dat vanuit mijn iPhone een onderwerp uit de nieuwsbrief aanklik en ik dan een niet verwijderbare cookie melding krijg op de tweakers website?
Omdat je browser geen cookies accepteert?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
(even afgesplitst van een topic uit GR. De redactie kan daar niet zoveel mee)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Opent hij de website dan in je browser, of binnen een webview van je mailclient/app?

Intentionally left blank

• MOizo
Sorry dat ik wat later reageer. Op mijn macbook en ook de iPad kan ik na de eerste keer een cookie melding als ik op een van de dagelijkse onderwerpen klip in de nieuwbrief, en op de groene knop klik dat ik accoord ga, normaal de Tweakers content zien. Alleen op mijn iPhone5c met actuele iOS 8.4 lukt het niet. Zal wel iets te maken hebben met de safari versie ven iOS en/of dat er in de iets van Tweakers in de cookiebeleid / webcontent scheef staat. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem.

• MOizo
Ben de Safari instellingen gaan checken, cookies "Sta altijd toe" staat u aan en nu krijg ik wel toegang tot de webcontent van Tweakers. Wel vreemd dat ik al jaren met de oude instelling: "blokkeer altijd" overal toegang krijg..
OPGELOST

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Tsja, we moeten toch op een of andere manier weten dat jij cookies accepteert, en dat slaan we daarom op in een ... cookie :P (nou ja, sec gezien slaan wij het op in je sessie en bevat de cookie het id van die sessie bij ons).

Dat was eerder geen probleem omdat we toen nog geen zogenaamde 'cookiewall' hadden...

Maar fijn dat het opgelost is :)

Intentionally left blank

Pagina: 1