Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor Applicatie Ontwikkelaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Binnenkort ga ik met mijn opleiding beginnen, Applicatie Ontwikkelaar. Hiervoor zoek ik een laptop waarop ik dus goed kan programmeren en het zou fijn zijn als ik in de pauze een spelletje kan spelen.

De opleiding duurt 3 jaar en daarna wil ik het nog wel gebruiken.

Wat ga je met je laptop doen?
Programmeren, (denk aan Atom.io, Visual Studio etc)
Gamen, (denk aan GTA V, niet op de hoogste settings natuurlijk)
Virtuele machines draaien (hooguit 2, Windows/Linux)

Wat is je budget?
Mijn budget is rond de 700 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, de laptop is voor school en ik zou deze dus meenemen op de fiets (of in de auto). Ik neem de laptop mee in mijn rugzak.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het merk heb ik het liefst HP of een Dell. Ik sta natuurlijk ook open voor alternatieven.

Wat moeten de specificaties zijn?
Eisen school:
  • Minimaal een intel i5 of hoger
  • Minimaal 4 GB RAM
  • Minimaal 500GB schijfruimte (ik heb gehoord dat je toch nooit aan die 500GB komt, desnoods heb ik nog een externe HDD liggen)
  • 5GHZ Wifi (ik kan natuurlijk ook gewoon een wifi adapter kopen)
Mijn eisen
  • 15"
  • 1920x1080p
  • Als het mogelijk is een SSD om het OS erop te zetten en een aparte HDD voor al het andere (misschien past dit niet in mijn budget, dus dan misschien een SSHD of de externe HDD gebruiken OF zelf een SSD inbouwen maar dan is mijn budget voor de laptop lager aangezien ik dan een SSD moet kopen)
  • Dedicated videokaart (zodat ik GTA V kan spelen)
  • Minimaal 6GB RAM
Zelf heb ik deze laptop bij CoolBlue gevonden:
http://www.laptopshop.nl/...ml#product_specifications

Volgens de reviews kan je er GTA V op spelen, het is binnen mijn budget maar het heeft een SSHD, in principe wil ik dit wel proberen maar misschien dat jullie nog een andere laptop weten met ongeveer dezelfde specificaties als de HP Pavillion 15 P238ND en dan mét een aparte SSD en HDD,

Ik hoor het graag van jullie, (mijn vorige topics zijn dicht gegaan omdat ik "geen" onderzoek deed maar ik ben nu al een aantal dagen bezig maar ik kan niet iets vinden binnen mijn budget behalve die HP dan :') )