Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-11 13:56
Vanmiddag de G2F opgehaald bij het postagentschap. Is mijn 4e G2F, gekocht als backup. Ik dacht 'em meteen identiek te maken aan mijn productietoestel.

Ik heb eerst de recovery.img van mijn "oude" G2F geflashed, opgestart in recovery en daarna de volledige backup van de foon naar de nieuwe gerestored. Helaas, het ding bootte niet. (dat verklaart de foutmeldingen in CWM)

Oké, toen de flash tool erbij gepakt en wat officiele roms van needrom.com geprobeerd. Maar helaas: sp_slash.exe geeft een 4032 error: BROM_ERROR: S_FT_ENABLE_FAIL (4032).

Met het advies om de ROM die bij het toestel hoort te flashen . Duh..

Het feit dat de telefoon nog thuis geeft als ik 'em aan de PC hangt, geeft hoop. Maar hoe krijg ik 'em ooit weer werkend?

Ik sta open voor tips en hints.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Kan je het eens proberen met een andere recovery? Is er een van twrp beschikbaar?

Ik heb met clockworkmod regelmatig rare foutmeldingen. Een andere recovery kan de oplossing zijn.

Edit: heeft cwm wel root rechten?
Laatste versie van cwm geïnstalleerd?

[ Voor 36% gewijzigd door job op 04-07-2015 23:09 ]

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-11 13:56
Dank, ik kan niets meer installeren. Alleen nog maar met sp-flash. Ik ga weer even verder rommelen.

edit:
heb nu een scatter.txt van mijn werkende G2F gemaakt.

De nieuwe G2F had Android 4.4 aan boord, mijn werkende is Android 4.2. Heeft dat nog invloed?

MKTdroidtools herkent 'em ook helemaal niet... Ik word pessimistischer.

[ Voor 56% gewijzigd door hansdegit op 05-07-2015 17:01 ]

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1