ik kom er toch niet uit

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:14
hey,

ik heb de topics effe doorgelezen in LA, maar het is me toch niet duidelijk waarom ik elke forum kan zien, inclusief SG en Sport en Muziek etc maar geen HK.

ik heb denk ik geen recht erop maar ik voldoe ruim aan de 60/150 regel.

en het kan me niets met me temporary ban van vorige week te maken hebben lijkt me want die ban is onstaan hier in LA.

ACM is niet online dus daar kan ik het ook niet aan vragen.

ik baal hier wel van SG en muziek en sport vindt ik IMO waardeloos en die wil ik niet zien maar HK wel ;)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Heb je wel eens geprobeerd om even uit te loggen, en dan weer in te loggen? Dat lostte bij mij het probleem met de onzichtbare SG op :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• JeroenNietDoen
SG etc zie ik wel...

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:48

Floor-is

5.2

Ik denk dat je na een tempban nog een keer over de grens heen moet voordat je HK in mag. Je kunt nu wel in SG zie ik, maar nog niet in HK, je zult eenvoudigweg nog wat geduld moeten hebben :)

Bericht hierboven

• JeroenNietDoen
hoe bedoel je? ik volg je effe niet :)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

'Geduld is een schone zaak' is volgens mij het nieuwe motto van GoT ;(

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Stiekem verzwijgen dat je een temp ban hebt gekregen he >:)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• JeroenNietDoen
Op maandag 18 juni 2001 11:14 schreef Exirion het volgende:
euhm die ban is gebeurd door een debiele flame actie van mij hier in LA, niet in SG, dus een ban op HK zou misplaatst zijn...dat zou SG moeten zijn.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:48

Floor-is

5.2

Op maandag 18 juni 2001 11:14 schreef Exirion het volgende:
Nee hoor, je moet beter lezen :P
Op maandag 18 juni 2001 11:09 schreef Kaap het volgende:
[...]en het kan me niets met me temporary ban van vorige week te maken hebben lijkt me want die ban is onstaan hier in LA.
[...]

Bericht hierboven

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 18 juni 2001 11:15 schreef Floris Diemel het volgende:
Nee hoor, je moet beter lezen :P
Ja, dat heeft ie er gewoon ff snel in gehacked na mijn reactie :P Je weet hoe die Gates is >:)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:48

mvds

Totally awesome!

Op maandag 18 juni 2001 11:15 schreef Kaap het volgende:

[..]

euhm die ban is gebeurd door een debiele flame actie van mij hier in LA, niet in SG, dus een ban op HK zou misplaatst zijn...dat zou SG moeten zijn.
Is niet misplaatst. Dat jij een ban hebt gekregen voor een goede reden wil zeggen dat jij je niet helemaal weet te gedragen. Omdat HK een extraatje is heb jij die privilege verspeeld door je gedrag.

• JeroenNietDoen
SG is dan IMO ook een extraatje, je moet er moeite voor doen om er te komen, dan had dat extraatje er ook niet moeten zijn.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:48

mvds

Totally awesome!

Op maandag 18 juni 2001 11:41 schreef Kaap het volgende:
SG is dan IMO ook een extraatje, je moet er moeite voor doen om er te komen, dan had dat extraatje er ook niet moeten zijn.
Oh, ik wil je ook best een SG ban erbij geven hoor.

• JeroenNietDoen
maar ik vraag dus nog steeds fatsoendelijk of ik een verbod op HK heb of niet en tot nu toe heeft niemand daar een echte bevestiging op gegeven.

voor de rest negeer ik Obsidian want op zijn replies ga ik liever niet in om eventuele ruzies te vermijden.

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 18 juni 2001 12:13 schreef Kaap het volgende:
maar ik vraag dus nog steeds fatsoendelijk of ik een verbod op HK heb of niet en tot nu toe heeft niemand daar een echte bevestiging op gegeven.

voor de rest negeer ik Obsidian want op zijn replies ga ik liever niet in om eventuele ruzies te vermijden.
Het antwoord van Obsidian lijkt me duidelijk genoeg, en jij moet verder zelf weten hoe je je gedraagt op dit forum... Maar accepteer dan ook de consequenties.

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-01 13:36

Kirpeknots

Wazzup!

Kan er misschien bij je profile informatie komen of je een bepaalde BAN hebt? Dat voorkomt vragen van mensen die denken dat ze een technisch mankement hebben terwijl ze gewoon en ban hebben.

Zo zou ook een teller met het aantal techpostings handig zijn. Dan weet je ook of je aan de voorwaarden voor de SG of HK voldoet.

Of is dat voor de moderators niet prettig, omdat ze dan gecontroleerd kunnen worden. En ze die vrijheid niet kwijt willen raken. ;)

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 18 juni 2001 12:21 schreef Kirpeknots het volgende:
Kan er misschien bij je profile informatie komen of je een bepaalde BAN hebt? Dat voorkomt vragen van mensen die denken dat ze een technisch mankement hebben terwijl ze gewoon en ban hebben.

Zo zou ook een teller met het aantal techpostings handig zijn. Dan weet je ook of je aan de voorwaarden voor de SG of HK voldoet.

Of is dat voor de moderators niet prettig, omdat ze dan gecontroleerd kunnen worden. En ze die vrijheid niet kwijt willen raken. ;)
Ik dacht dat jij uit onvrede per direct vertrokken was naar een ander forum, waar je notabene ook nog even de vuile was over je conflict op GoT buiten hebt gehangen? |:(

• JeroenNietDoen
Op maandag 18 juni 2001 12:18 schreef Exirion het volgende:

[..]

Het antwoord van Obsidian lijkt me duidelijk genoeg, en jij moet verder zelf weten hoe je je gedraagt op dit forum... Maar accepteer dan ook de consequenties.
jah maar HEB ik die privelege dan ook verspeeld of gokt hij dat maar?ik wil gewoon een bevestiging.

mijn verdere gedrag, wat er gebeurd is, is dat ik me tot het uiterste gedreven voelde en de vlam sloeg in de pan, voor de rest heb ik nog nooit of te nimmer iemand hier op heel GoT in de zeik genomen, mijn gedrag is dus aan mijn posts te zien heel normaal.
en ik heb een week ban gehad wegens goed gedrag, wat Arjen voor me geregeld heeft, terwijl het eigenlijk een ban voor het leven was. ik heb gewoon gepraat met Arjen en me goeie kant laten zien en ik kreeg verkorting.

daaruit blijken toch wel mijn goeie bedoelingen? en ik heb de consequenties geaccepteerd.

ik wil alleen dus weten of ik een HK verbod heb, en Obsidian's antwoord is mij niet duidelijk genoeg.

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 18 juni 2001 12:26 schreef Kaap het volgende:
ik wil alleen dus weten of ik een HK verbod heb, en Obsidian's antwoord is mij niet duidelijk genoeg.
Ik ben geen mod, maar m'n gevoel geeft als antwoord op je vraag volmondig JA ;)

• JeroenNietDoen
en ik heb trouwens niet veel zin om ouwe koeien uit de sloot te halen, die week was me al veelste erg, vraag maar aan Arjen of ie de icq dialogs wil plaatsen die in die week gestuurd zijn naar hem.

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-01 13:36

Kirpeknots

Wazzup!

Op maandag 18 juni 2001 12:22 schreef Exirion het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij uit onvrede per direct vertrokken was naar een ander forum, waar je notabene ook nog even de vuile was over je conflict op GoT buiten hebt gehangen? |:(
:( = off topic

Schaam je je of zo? Dat het niet publiek bekend mag zijn.

Als je de topic weer aanklikt zie je dat er een update is. (in mijn eerste post)

[topic=163924]

:( En Exirion. Sorry hoor. Maar deze op merking is natuurlijk Off-topic. Ik stel hier gewoon een, naar mijn mening, goed idee ter sprake en word vervolgens gebashed omdat je het niet eens bent met een andere topic waarin ik ook reageer.

Dus. Is het een idee om je userinfo aan te vullen met:
A) Een indicator waar je kan zien of je een bepaalde ban hebt
b) Een indicator om te zien hoeveel techpostings je hebt gedaan.

Is dit een idee? Ik zou daar heel gelukkig mee zijn. En ik vermoed dat andere users het ook fijn zullen vinden. Moderators zouden misschien ook minder vragen hierover krijgen omdat users het zelf uit kunnen zoeken.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Het is zeker een idee ja. Maar zou je niet zo negatief tegen Exirion willen zijn? Hij heeft gewoon gelijk en je mag wel eens een doosje tact en fatsoen uit de grote voorraadkast trekken.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 18 juni 2001 12:34 schreef Kirpeknots het volgende:
:( = off topic

Schaam je je of zo? Dat het niet publiek bekend mag zijn.
Dat is net als dat een kind z'n zin niet krijgt bij z'n ouders, en dat ie dat van vervolgens door de hele buurt heen gaat lopen schreeuwen. Kinderachtig en verwend noemen ze zoiets :r

En waar zou ik me voor moeten schamen als jij zo laag bij de grond optreedt?
:( En Exirion. Sorry hoor. Maar deze op merking is natuurlijk Off-topic. Ik stel hier gewoon een, naar mijn mening, goed idee ter sprake en word vervolgens gebashed omdat je het niet eens bent met een andere topic waarin ik ook reageer.
Als jij eerst zegt dat je hier weggaat, en vervolgens en passant nog even paralellen trekt met de tweede wereldoorlog, dan ben je heel erg verkeerd bezig. En als je hier toch weggaat, waarom bemoei je je dan nog met GoT? Ik denk niet dat iemand nog veel waarde hecht aan je inbreng als je jezelf zo in discrediet hebt gebracht met je belachelijke gedrag.

• JeroenNietDoen
nah dit topic wordt niks...

mod: slotje aub, dit raakt totaal OT...
maar ik zou toch dan graag een bevestiging willen over mijn verbod op HK

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Hierbij bevestiging. En idd, deze thread wordt niks meer.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.