Magenta top-menu

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantju
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-10 21:43
Hoi!

Ik heb een probleem met een magento webshop.Ik heb de blog extension van Aheadworks geïnstalleerd, deze is ook perfect bereikbaar op domein/blog/. Ik wil hem echter in het top-menu hebben staan en daar begint het gedoe, ik krijg het niet voor elkaar. Ik volg deze handleiding letterlijk, maar dan nog staat hij er niet tussen.

http://jc-designs.net/blo...s-to-the-main-navigation/

Wie heeft zin en tijd om eens mee te kijken? Of is er wellicht een plugin beschikbaar die dit eenvoudig doet? Want dit is niet zo handig..

Voor de duidelijkheid: Ik volg dus letterlijk bovenstaande handleiding, maar hij staat er niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:24

InFamous

excommunicado

Juiste storeview of uberhaupt een storeview geselecteerd?

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:32

Saven

Administrator

Mijn Magento-kennis is vrij summier, maar ik weet toevallig dat het ook template-gerelateerd kan zijn. Niet elke template biedt ondersteuning voor dynamische menus. D.w.z. dat je in de template zelf een nieuw menu item moet maken in de phtml.

Edit: nvm dat ging over het top menu, niet over de standaard navbar :)

[ Voor 13% gewijzigd door Saven op 04-07-2015 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantju
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-10 21:43
Er is maar 1 store/domein, dus dan is deze toch automatisch al geselecteerd? In de PHTML, daar heb ik geen ervaring mee.. Zou ik even moeten uitzoeken.. als iemand zin heeft om te helpen via Skype, graag :$

Goed weekend!