Dit wkend heb ik mijn MB en CPU vervangen. Vervolgens mijn oude HDD (2 uur daarvoor nog mee gewerkt in oude setup) met installatie aangesloten en opgestart. HDD was niet zichtbaar en bleef in het gigabyte opstart scherm hangen.Toen HDD losgekoppeld en mijn nieuwe SSD aangesloten op dezelfde kabels en windows kunnen installeren.
Weer de oude HDD aangesloten op andere kabels. oude HDD werd nog altijd niet herkende en bleef in het gigabyte opstart scherm hangen, totdat ik de bios in ging en weer verliet. Waarna de pc wel weer ging opstarten. HHD eruit gehaald en naast me neer gelegd en bij het opstarten er achter gekomen dat deze niet draait. Wanneer ik het stroomkabeltje opnieuw erin stop als de pc aan staat gaat deze wel draaien en wordt hij opeens wel herkend. HDD geformatteerd en opnieuw partitie aangemaakt en weer opnieuw opgestart. HDD nog altijd zichtbaar en werkend.
Maar als ik mijn pc compleet afsluit en weer opstart dan is de HDD niet meer zichtbaar, todat ik weer het stroom opnieuw op de HDD zet als de pc aanstaat. En wanneer pc weer compleet uit is geweest dan is de HDD ook weer weg bij het opstarten.
Heb na dit alles de computer weer vanaf nul geformatteerd/geïnstalleerd (SSD zit op poort 0 en HDD op poort 1), maar ook dit heeft niet geholpen.
Weer de oude HDD aangesloten op andere kabels. oude HDD werd nog altijd niet herkende en bleef in het gigabyte opstart scherm hangen, totdat ik de bios in ging en weer verliet. Waarna de pc wel weer ging opstarten. HHD eruit gehaald en naast me neer gelegd en bij het opstarten er achter gekomen dat deze niet draait. Wanneer ik het stroomkabeltje opnieuw erin stop als de pc aan staat gaat deze wel draaien en wordt hij opeens wel herkend. HDD geformatteerd en opnieuw partitie aangemaakt en weer opnieuw opgestart. HDD nog altijd zichtbaar en werkend.
Maar als ik mijn pc compleet afsluit en weer opstart dan is de HDD niet meer zichtbaar, todat ik weer het stroom opnieuw op de HDD zet als de pc aanstaat. En wanneer pc weer compleet uit is geweest dan is de HDD ook weer weg bij het opstarten.
Heb na dit alles de computer weer vanaf nul geformatteerd/geïnstalleerd (SSD zit op poort 0 en HDD op poort 1), maar ook dit heeft niet geholpen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 202,95 | € 202,95 |
| 1 | Gigabyte GA-H97-D3H | € 97,01 | € 97,01 |
| 1 | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X Battlefield 4 Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD502HJ, 500GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Fractal Design Arc Midi R2 Closed | € 95,59 | € 95,59 |
| 1 | Scythe Mugen MAX | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX316C10FBK2/16 | € 91,50 | € 91,50 |
| 1 | Cooler Master Silent Pro M700 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial MX200 2,5" 250GB | € 93,95 | € 93,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 618,95 | |