Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

mail terugvinden office365 account

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe laptop en heb echt iets stoms gedaan.
Ik heb 3 emailadressen en een daarvan is office365 maar omdat ik de online versie niet prettig vind werken heb ik het als pop/smtp aangemaakt in outlook 2010.

Tijdens het overzetten van de data heb ik de .pst file van dit emailadres verplaatst naar de synology NAS en het daar per ongeluk gewist. En geen recycle bin. Gelukkig heb ik 24-6 nog een backup gemaakt en heb ik het meeste terugkunnen halen maar dus niet de verzonden en gearchiveerde mail van 24-6 t/m 3-7.

Maar ik dacht eigenlijk dat office365 ingekomen en verzonden mail 14 dagen bewaarde. Als dat klopt zou ik het terug moeten kunnen halen. Iemand een idee?

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:59
Waarom maak je een office 365 account in outlook aan als pop ipv via Autodiscover als een exchange box installeren?

(Ik heb alleen ervaring met de zakelijke variant van 365, maar ik ga er gezien de setup stappen voor het toevoegen van een account vanuit dat een mailbox uit de home variant ook gewoon een exchange mailbox is)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kan je je mail niet terugzien in de webmail? Zo ja: via bovenstaande manier kan je het misschien kopieren naar een PST. Die ik overigens vooral lokaal op de PC zou zetten en wel een backup/kopie op de NAS (en een buitenshuis) zou zetten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het niet zelf aangemaakt dus het waarom weet ik niet. Heb er ook verder erg weinig verstand van.

Ik kan het niet terugzien in de webmail versie. Inbox werkt prima maar sent items laat de webmail versie alleen de mails zien die ik van daaruit verstuurd heb en aangezien ik die zelden gebruik staat er amper wat in.

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Wat je zou kunnen proberen, is toch met Outloik connecten (via Autodisvover) en dan op het postvak in 'verwijderde items herstellen' kiezen.

Overigen bizar dat je Exchange kunt gebruiken maar pop kiest.

Houdoe