Ik wil graag een externe brander aan mijn laptop hangen en ik zat te denken aan een usb brander... Heb alleen geen idee welke iemand suggesties
thanx G
thanx G
Verwijderd
Theoretisch zou je ook nog 6x moeten kunnen halen.Op maandag 18 juni 2001 13:04 schreef pimz het volgende:
HP cd-writer 8200e series, die heeft een maat van me, dat is wel een cool ding, het inige probleem met usb is dat je niet sneller kunt als 4x.
Verwijderd
Klopt zijn hele goeie usb fikkertjesOp maandag 18 juni 2001 13:10 schreef KillerAce_NL het volgende:
Of neem een freecom, heb ik positieve verhalen over gehoord.
Verwijderd
Verwijderd
Niet zo positief van de Freecom is dat je connector-kabel er nog apart bij moet kopen.Op maandag 18 juni 2001 13:10 schreef KillerAce_NL het volgende:
Verwijderd
Heb ook een freecom (6/2/2), maar dan met een LPT-kabel erbij.Op maandag 18 juni 2001 13:10 schreef KillerAce_NL het volgende:
Verwijderd
ikke ook zo eentje heb, tevreden ik benOp maandag 18 juni 2001 13:04 schreef pimz het volgende:
HP cd-writer 8200e series, die heeft een maat van me, dat is wel een cool ding, het inige probleem met usb is dat je niet sneller kunt als 4x.