Toon posts:

Externe brander usb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een externe brander aan mijn laptop hangen en ik zat te denken aan een usb brander... Heb alleen geen idee welke iemand suggesties
thanx G

Verwijderd

HP cd-writer 8200e series, die heeft een maat van me, dat is wel een cool ding, het inige probleem met usb is dat je niet sneller kunt als 4x.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:03

mvds

Totally awesome!

Op maandag 18 juni 2001 13:04 schreef pimz het volgende:
HP cd-writer 8200e series, die heeft een maat van me, dat is wel een cool ding, het inige probleem met usb is dat je niet sneller kunt als 4x.
Theoretisch zou je ook nog 6x moeten kunnen halen.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Of neem een freecom, heb ik positieve verhalen over gehoord.

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 13:10 schreef KillerAce_NL het volgende:
Klopt zijn hele goeie usb fikkertjes

Verwijderd

Ik heb er 3 op het werk, een Archos 4x4x24x (USB) en een Archos 8x 4x 24x op USB doet ie het op 4x en met PCMCIA op 8x. En op 8x krijg ik het niet meer voor elkaar :( krijg namelijk de hele tijd buffer underruns....
Maar ik vind de Freecom's het fijnst, lekker klein en ze werken ook op een accu. Lekker als je in de file een nieuwe audio cd wilt maken :)

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ik heb het een tijdje met een externe HP 8200 serie gedaan. Werkt prima als je met 4 speed teverden bent.

Nu zit er een 16x in mijn kast en ligt het externe brandertje er werkeloos bij, dus als je interesse hebt mail dan ff naar misterdon94@hotmail.com

Misschien kunnen we een dealtje sluiten. :)

Verwijderd

Niet zo positief van de Freecom is dat je connector-kabel er nog apart bij moet kopen.
En daardoor duurder wordt dan de HP.

Verwijderd

Heb ook een freecom (6/2/2), maar dan met een LPT-kabel erbij.
Is een goede brander, heb 'em alleen gelijk intern gepropt, omdat toen me pc 't niet over de lpt aankon. Het is gewoon een philips 3610 brander, maar dan in een ander jasje :)

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 13:04 schreef pimz het volgende:
ikke ook zo eentje heb, tevreden ik ben :9~
Pagina: 1