Ik heb een beetje op internet rond gekeken, maar ik kom er niet uit. Daarom vraag ik het hier (hopelijk zit ik in het goede gedeelte van het forum). Ik ben al een tijdje bezig met Adobe Illustrator en kwam zodoende op een artiest genaamd Cranio Dsgn. Hij maakt prachtige werken en ik raakte door hem geïnspireerd; zijn stijl sprak mij heel erg aan. Om met zijn stijl te oefenen heb ik geprobeerd om dit werk van hem enigszins te benaderen:

Dit heb ik er van gemaakt:

Er zijn natuurlijk overduidelijk overeenkomsten te zien, maar ik heb niets van zijn werk gekopieerd. Ik heb zijn werk als referentie er naast gehouden en een andere foto gebruikt om tot dit resultaat te komen. Ik was niet van plan om dit werk te verkopen of iets dergelijks, maar wou het misschien doneren aan een goed doel (Stichting Leeuw) zodat zij er wellicht wat leuks mee kunnen, maar wil ze natuurlijk ook niet met problemen opzadelen
. Verder wou ik het opnemen in mijn portfolio. Ik weet alleen niet of ik dat mag, want het idee en de stijl zijn niet van mij, maar heb wel alles zelf gemaakt.
Alvast bedankt!

Dit heb ik er van gemaakt:

Er zijn natuurlijk overduidelijk overeenkomsten te zien, maar ik heb niets van zijn werk gekopieerd. Ik heb zijn werk als referentie er naast gehouden en een andere foto gebruikt om tot dit resultaat te komen. Ik was niet van plan om dit werk te verkopen of iets dergelijks, maar wou het misschien doneren aan een goed doel (Stichting Leeuw) zodat zij er wellicht wat leuks mee kunnen, maar wil ze natuurlijk ook niet met problemen opzadelen
Alvast bedankt!