Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Video bewerken/ illustrator / flash. Gamen met minimaal stotteren, 120fps en 1920 x 1080.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik vind het belangrijker dat hij lang mee gaat, en de bovengenoemde voorkeuren kan blijven halen dan hier en daar meer betalen. Hoe dan ook vind ik de lijst zover erg duur. 1600 - 1800 richtprijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur heb ik.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het enige dat vast staat is de behuizing FT-03 Mini, en deze wil ik met liquid cooling. (welke liquid cooling staat open). De GPU ben ik redelijk op beraden aangezien de prestaties aanzienlijk beter zijn dan de 970, mbt gamen op 120 fps ipv 60 fps.
http://www.eurogamer.net/...geforce-gtx-980-ti-review
Echter heb ik wel het idee dat de 980ti beter tot zijn recht komt met 1080 + gaming, en ik nog niet zo overtuigd ben van de 4K monitoren. Wellicht stap ik over als windows zn text goed scaled op deze monitoren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn ervaringen met Intel CPU's en Nvidia GPU's zijn over het algemeen beter geweest.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil is altijd fijn uiteraard.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken. Ik heb tot nu toe het idee dat CPU overklokken over het algemeen niet veel verschil maakt mbt gamen etc. Vandaar dat de CPU wellicht geen K versie hoeft te zijn??
Waar ik graag advies zou willen zijn de onderdelen mbt tot welke alternatieven er zijn. Ik heb deze build voornamelijk gebaseerd op het onderstaande filmpje. Deze is echter wel in 2012 uitgekomen en heeft dus wellicht achterhaalde componenten.
YouTube: Silverstone FT03-MINI mITX Gaming PC Build Guide NCIX Tech Tips
Hoe dan ook, alle hulp wordt zeer op prijs gesteld.
Video bewerken/ illustrator / flash. Gamen met minimaal stotteren, 120fps en 1920 x 1080.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik vind het belangrijker dat hij lang mee gaat, en de bovengenoemde voorkeuren kan blijven halen dan hier en daar meer betalen. Hoe dan ook vind ik de lijst zover erg duur. 1600 - 1800 richtprijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur heb ik.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het enige dat vast staat is de behuizing FT-03 Mini, en deze wil ik met liquid cooling. (welke liquid cooling staat open). De GPU ben ik redelijk op beraden aangezien de prestaties aanzienlijk beter zijn dan de 970, mbt gamen op 120 fps ipv 60 fps.
http://www.eurogamer.net/...geforce-gtx-980-ti-review
Echter heb ik wel het idee dat de 980ti beter tot zijn recht komt met 1080 + gaming, en ik nog niet zo overtuigd ben van de 4K monitoren. Wellicht stap ik over als windows zn text goed scaled op deze monitoren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn ervaringen met Intel CPU's en Nvidia GPU's zijn over het algemeen beter geweest.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil is altijd fijn uiteraard.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken. Ik heb tot nu toe het idee dat CPU overklokken over het algemeen niet veel verschil maakt mbt gamen etc. Vandaar dat de CPU wellicht geen K versie hoeft te zijn??
Waar ik graag advies zou willen zijn de onderdelen mbt tot welke alternatieven er zijn. Ik heb deze build voornamelijk gebaseerd op het onderstaande filmpje. Deze is echter wel in 2012 uitgekomen en heeft dus wellicht achterhaalde componenten.
YouTube: Silverstone FT03-MINI mITX Gaming PC Build Guide NCIX Tech Tips
Hoe dan ook, alle hulp wordt zeer op prijs gesteld.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 264,95 | € 264,95 |
| 1 | ASRock X99E-ITX/ac | € 318,50 | € 318,50 |
| 1 | MSI GTX 980 Ti 6GD5 | € 703,- | € 703,- |
| 1 | Silverstone Fortress FT03-MINI | € 130,99 | € 130,99 |
| 1 | Corsair Hydro H80i | € 104,- | € 104,- |
| 1 | Corsair Vengeance Pro CMY16GX3M2A2133C11R | € 135,- | € 135,- |
| 1 | Sharkoon SilentStorm SFX Gold 500W | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | Samsung 840 Pro 256GB | € 259,95 | € 259,95 |
| 1 | Samsung 840 Pro 512GB | € 298,98 | € 298,98 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.293,32 | |