Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• karine1
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-10 16:19
Ik heb twee smartphones met Android 5 erop en deze zijn hetzelfde ingesteld.
De ene is een Moto G (model 2) en de andere een Moto E(model 2015).

Echter wanneer de Moto E in standby staat wordt het scherm zwart zoals bij de Moto G maar bij een beweging van de telefoon(wanneer je dus de telefoon vastneemt) verschijnt er een scherm met de klok erop en met eventuele meldingen zonder dat je de telefoon moet aanzetten.(gemiste sms of gemiste gesprekken)
Dit is heel handig wanneer je snel even wil kijken of je berichten ontvangen hebt.(je ziet dan ook wie er gebeld heeft en welke sms je ontvangen hebt.

Weet iemand of er dergelijk app bestaat ?

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-11 13:47
Zoek in Google Play naar de 'Moto Acties' app van Motorola zelf. Als deze door jouw telefoon wordt ondersteund kan je het daarmee instellen.

• karine1
Shivan_20 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 11:55:
Zoek in Google Play naar de 'Moto Acties' app van Motorola zelf. Als deze door jouw telefoon wordt ondersteund kan je het daarmee instellen.
Deze dus :
https://play.google.com/s...tails?id=com.motorola.aon
Maar heb pech want mijn apparaat is niet compatibel met deze app.

Zoek dus gelijkaardige app.

[ Voor 37% gewijzigd door karine1 op 04-07-2015 13:03 ]

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-11 13:47
karine1 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 12:57:
[...]

Deze dus :
https://play.google.com/s...tails?id=com.motorola.aon
Maar heb pech want mijn apparaat is niet compatibel met deze app.

Zoek dus gelijkaardige app.
Deze bedoelde ik:
https://play.google.com/s...s?id=com.motorola.actions
Die draait in ieder geval standaard op mijn Moto X 2nd gen. Of die met jouw toestel compatibel is weet ik helaas niet zeker, al staat in de omschrijving dat ie zou moeten werken met de Moto E 2nd gen.

[ Voor 6% gewijzigd door Shivan_20 op 04-07-2015 13:24 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:29
Probleem is dat de sensor die de bewegingen geregistreerd wel zuinig genoeg moet zijn om je device niet teveel te laten gebruiken in stand by.

Gravity screen werkt in ieder geval op alle devices, je moet alleen zelf kijken of je verbruik binnen de perken blijft met de g-sensor en/of de nabijheids sensor

Strava

• karine1
Ik ga er eens enkele proberen.
Shivan_20 Moto acties werkt ook niet op de Moto G. Ik heb de G mijn dochter de E.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

Umbrah

The Incredible MapMan

Dit soort appjes is afhankelijk van een stukkie processing in je phone z'n CPU; een sensor engine. Hierdoor kan de sensor actief blijven, en dingen als de microfoon blijven werken, op een zo energie zuinig mogelijke manier. M'n oude Lumia 820 heeft dat ook niet, dus 'hey cortana' wordt niet ondersteunt (overigens heeft Nokia wél weer glance ingebouwd, wat hetzelfde doet wat je zegt, alleen dat zit dus weer wat dieper weg in de firmware + de proximity sensor)

• karine1
Heb Gravity Screen erop gezet om eens te testen.
Pagina: 1