Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waarom geen viewcount meer?

Pagina: 1
Acties:

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:57
Kort vraagje: waarom is besloten de viewcount weg te halen bij frontpage-artikelen?

Voor mij was dat altijd een goede indicatie hoe populair bepaalde onderwerpen zijn en ondanks dat het al meerdere weken weg is, mis ik het toch nog steeds.

The devil is in the details.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ey!! Macarena \o/

• Hahn
Ah, die had ik niet gezien. Thanks :)

De reden vind ik niet heel sterk, tel alleen de eerste view mee bij reviews (dus niet voor elke pagina een view tellen) en dan is het zo helder als wat. Maar goed.

[ Voor 71% gewijzigd door Hahn op 04-07-2015 11:31 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Hahn schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 11:26:
De reden vind ik niet heel sterk, tel alleen de eerste view mee bij reviews (dus niet voor elke pagina een view tellen) en dan is het zo helder als wat. Maar goed.
Wat een complete rewrite van onze view-counting had vereist... dit was wel wat minder werk :P Bovendien was het probleem dan alsnog niet opgelost. De aantallen zouden dan zelfs nog verder omlaag zijn gegaan; "vroeger hadden jullie reviews 200k views, nu nog maar 50k!"

't Is jammer dat die fabrikanten er niet net zo over denken als jij. Dan hadden we het gewoon als leuke gimick kunnen laten staan, ook al zijn de cijfers niet altijd even goed te vergelijken.

• Hahn
Dat soort informatie maakt het een stuk begrijpelijker waarom ervoor gekozen is om het weg te halen dan alleen maar 'het was niet duidelijk of de views per pagina of per review zijn' ;) Bedankt voor de aanvulling.