Toon posts:

Philips hts7201

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ..

Beste forum leden
ik heb dringend een vraag over me philips hts 7201 .. het is een mooie blu Ray 3d speler maar ik krijg geen beeld via hdmi !
Wel krijg ik beeld via analoge bekabeling
rode tulp geel en wit dus ..wat ik me af vraag is waarom krijg ik geen beeld via hdmi het moet toch eigenlijk plug andere play zijn ..mijn tv is van Toshiba deze ondersteunt geen hdmi (arc) de Philips hts7201 wel ..kan dat een probleem zijn ? Het model van me tv weet ik zo niet wel is deze full hd graag en heeft ook geen digitale aansluiting die verbinding kan ik ook niet maken met me blu Ray 3d speler
graag hoor k van jullie. .Gr maikel

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-01 09:49
Heb je een andere hdmi kabel geprobeerd?

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
Andere apparatuur werkt wel op hdmi? andere hdmi kabel? andere hdmi aansluiting op tv? Bron op tv wel op juiste hdmi kanaal staan?

Battle.net :: FazerFreak#2695

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik allemaal geprobeerd ..me tv kasje recorder werkt gewoon de wii u werkt gewoon andere hdmi gekocht werkt ook niet alles staat op automatische instellingen hij zou in terorie gewoon de link moeten maken maar dat doet hij niet heb de Philips hts7201 gereset werkt ook niet ...ben ten einde raad

Verwijderd

Topicstarter
Waar ik achter ben gekomen ...
als ik me philips hts 7201 aansluit op me tv
me tv op het juiste hdmi kanaal zet waar de Philips hts 7201 op aangesloten (hdmi kanaal 1 ) schakeld op een een of andere manier de Philips hts 7201 automatisch over naar het hdmi 2 kanaal ..heb het namelijk bij 3 tv's geprobeerd alle 3 het zelfde verhaal wie weet hoe dit kan en wie weet er een oplossing voor ? Alvast bedankt