Beste mede Tweakers,
Volgend jaar is er weer een UEFA EURO 2016 kampioenschap. Ditmaal in Frankrijk (met hopelijk het Nederlands elftal). Ik ben nog nooit naar een EK of WK geweest. Het lijkt me leuk om er een keer heen te gaan. Ik had begrepen dat je voor de eerste kaarten die in verkoop gaan je moet registreren. Dat ik heb ik inmiddels gedaan. Maar vervolgens moet je opgeven naar welke wedstrijd je wilt... Dat is een beetje raar, omdat het nog niet is beslist wie er doorgaat.
Als ik me nu wil inschrijven dan moet ik al een wedstrijd kiezen...
Is het de bedoeling dat je een wilde gok doet? Lijkt me een beetje gaar...
Volgend jaar is er weer een UEFA EURO 2016 kampioenschap. Ditmaal in Frankrijk (met hopelijk het Nederlands elftal). Ik ben nog nooit naar een EK of WK geweest. Het lijkt me leuk om er een keer heen te gaan. Ik had begrepen dat je voor de eerste kaarten die in verkoop gaan je moet registreren. Dat ik heb ik inmiddels gedaan. Maar vervolgens moet je opgeven naar welke wedstrijd je wilt... Dat is een beetje raar, omdat het nog niet is beslist wie er doorgaat.
Als ik me nu wil inschrijven dan moet ik al een wedstrijd kiezen...
Is het de bedoeling dat je een wilde gok doet? Lijkt me een beetje gaar...
[ Voor 15% gewijzigd door kw_nl op 03-07-2015 23:13 . Reden: Bericht voor de helft meegekomen.... ]
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907