EK 2016 - Kaartjes kopen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:39
Beste mede Tweakers,

Volgend jaar is er weer een UEFA EURO 2016 kampioenschap. Ditmaal in Frankrijk (met hopelijk het Nederlands elftal). Ik ben nog nooit naar een EK of WK geweest. Het lijkt me leuk om er een keer heen te gaan. Ik had begrepen dat je voor de eerste kaarten die in verkoop gaan je moet registreren. Dat ik heb ik inmiddels gedaan. Maar vervolgens moet je opgeven naar welke wedstrijd je wilt... Dat is een beetje raar, omdat het nog niet is beslist wie er doorgaat.

Als ik me nu wil inschrijven dan moet ik al een wedstrijd kiezen...

Is het de bedoeling dat je een wilde gok doet? Lijkt me een beetje gaar...

[ Voor 15% gewijzigd door kw_nl op 03-07-2015 23:13 . Reden: Bericht voor de helft meegekomen.... ]

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:06
Tip: rechtsbovenaan zit een knop "wijzig bericht"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het betreft hier de eerste 1 miljoen kaarten waar je je tot 10 juli voor kunt inschrijven.
In december vind de loting plaats en daarna zullen de overige kaarten vrij komen. Het grootste gedeelte hiervan zal door de deelnemende voetbalbonden worden verdeeld.
Gewoon inschrijven dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
lid worden van supportersvereniging oranje helpt ook. Zeker voor de wedstrijden van NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:39
WWAS schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 23:02:
Tip: rechtsbovenaan zit een knop "wijzig bericht"
Vaag zeg, helft van mijn verhaal opeens weg... thnx voor je bericht.

Maar inschrijven voor de supportersclub dus :) Ik neem dat je dan ook kaarten mag bestellen voor vrienden (tot een maximum).

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
voor eindrondes: nee... leden gaan voor... dus de vrienden moeten ook lid worden anders verklein je je kansen aanzienlijk... wellicht dat voor impopulaire locaties zoals Rusland en Qatar het mogelijk is om ook kaarten voor vrienden te bestellen maar normaal gesproken is dat alleen mogelijk voor oefen- en kwalificatiewedstrijden...

ook geldt bij loting van de kaarten (als er meer aanvragen zijn dan beschikbare kaarten) een gewogen loting... hoe langer lid, hoe meer kans....

[ Voor 18% gewijzigd door P.O. Box op 04-07-2015 09:34 ]

Pagina: 1