Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-11 10:45
Wordt de Lenovo Yoga Tablet 2 13" (Windows) niet verkocht in Nederland?

Het gaat om deze: http://shop.lenovo.com/us...ies/yoga-tablet-2-win-13/

Op de Pricewatch vind ik alleen dit:
pricewatch: Lenovo Yoga Tablet 2 13" (Windows) Platinum

Ik kan deze niet vinden op de Nederlandse site van Lenovo. Maar misschien kijk ik verkeerd.

En zo niet...weet iemand een soortgelijke tablet? Had eerst de Chuwi Vi10 op het oog maar toen zag ik ineens de Lenovo met een beter 13 inch scherm en Windows. (De Chuwi wil ik eigenlijk met een beter scherm en 64gb)

Doel van de tablet is een laptop vervanger voor studie en werk. Vooral lezen, tekst verwerken en internet. Vraag is eigenlijk ook of ik nu nog even verder spaar of dat ik een chinese tablet importeer.

[ Voor 16% gewijzigd door Saybia op 03-07-2015 23:59 ]

• Saybia
Is het gezien de accuduur en toekomstbestendigheid verstandig om voor een tablet te gaan met de nieuwe M 5Y10C?

Of toch geld besparen en een een tablet nemen met de Z3536F?

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-10 18:50
vooral lezen, tekst verwerken en internet.
Atom, zeker met 4GiB RAM, gaat dat prima doen.
Nu minder besteden is eerder een upgrade kunnen rechtvaardigen, dus zodra je iets met een scherm naar je zin kunt krijgen (en 4GiB RAM er in!) zou ik gewoon zoveel mogelijk besparen.
In accuduur zijn die Atoms prima zuinig, geloof niet dat de Core M's dat veel beter doen in idle (en ze kunnen zelfs aanzienlijk harder stoken, al rekenen ze dan ook wel aanzienlijk vlotter). Je moet je ook bedenken dat uiteindelijk een 13"(!!!) scherm in die tablet hoe dan ook een aanzienlijk grotere verbruiker zijn zal dan de SoC, of dat nu Bay Trail of Core M is.

• Saybia
Bedankt voor je input. Ik denk dat ik idd voor een Atom ga en een kleiner scherm. De accuduur is ook wel waarom ik voor de Lenovo wilde gaan. Maar ik denk dat het eerder een 10 inch gaat worden aangezien ik daar waarschijnlijk het makkelijkste aan kan komen.

• Saybia
Antwoord Lenovo inkoper in Ierland op mijn vraag of deze te koop was in NL of binnenkort te koop aangeboden wordt.

"We do not currently have the Yoga Tablet 2-8 Windows with 4G in NL. http://shop.lenovo.com/nl...yoga/yoga-tablet-2-win-8/

Beetje rare zin maar ik snap de essentie.

"But I will see if we can order it some times in the future. Mayby in the end of August. "

Mag dan wel hopen dat de connectie- en andere kleine problemen verholpen zijn tegen die tijd.

[ Voor 7% gewijzigd door Saybia op 10-07-2015 18:44 ]