Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Sinds ik mn cache heb verwijderd dmv AVG mobile, wordt mn telefoon heel erg heet als ik hem gebruik.

Zelfs als ik even op de internetbrowser ben.

Heeft iemand enige ervaring hiermee? Zoja, hoe heb je het opgelost.

ps: ik heb geen garantie meer op mn s4.

• raoulv12
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-11-2024
Hoe heet?

Verwijderd

Topicstarter
rond de 35-40 graden celsius.

Verwijderd

Topicstarter
Enige hulp??

• raoulv12
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-11-2024
Waarschijnlijk lopen er veel processen in de achtergrond, is hij ook wat minder snel als voorheen?

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ook een dikke batterij?
Erg heet worden en snel batterij leeg waren daar kenmerken van. Was omruilprogramma voor van Samsung bij de s4.

Verwijderd

Topicstarter
raoulv12 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 13:03:
Waarschijnlijk lopen er veel processen in de achtergrond, is hij ook wat minder snel als voorheen?
Hij is inderdaad wat langzamer, heb alles al geprobeerd van alle processen sluiten tot telefoon formatteren. |:(
sambalbaj schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 13:06:
Ook een dikke batterij?
Erg heet worden en snel batterij leeg waren daar kenmerken van. Was omruilprogramma voor van Samsung bij de s4.
Oh echt? En wanneer was die omruilprogramma? Want ik kan er niks over vinden. Zelfs als ik sta te bellen wordt ie heet en dat is echt onaangenaam. Een hete telefoon tegen je oor. ;(

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2015 18:05 ]

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
http://www.nieuwemobiel.n...men-Galaxy-S4-Update.html

in Nederland niet heel groot in het nieuws geweest. Heb er vorig jaar nog een omgeruild.

Verwijderd

Topicstarter
sambalbaj schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 18:11:
http://www.nieuwemobiel.n...men-Galaxy-S4-Update.html

in Nederland niet heel groot in het nieuws geweest. Heb er vorig jaar nog een omgeruild.
Ah jammer! Heb je misschien nog enkele (tijdelijke) oplossingen? ik zit er nog een maandje of 4 aan vast.
Pagina: 1