[Budget] upgrade!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,
Na een verwarde topic heb ik alles geregeld. Ik wil upgraden. Momenteel mijn specs :
-cpu : E5400 @ 2.7ghz(oud)
-gpu : asus gforce Gt610 2gb(nieuw)
-psu : lpower 500w(nieuw)
-case: antec-vsk4000B(nieuw)
-mobo: gigabyte pc73T-ad(s775)
-ram: ddr2 4gb
-scherm: Smart tv 43" (hdmi)
-hdd: 320gb sata
-----
Nu, ik zoek een minst mogelijk upgrade naar een socket 1150. Heb een budget van ongeveer 150€.
Ik zou graag de algemene upgrade willen doen( overstappen naar ddr3)
Iemand een enige goeie koop upgrade tips? Als jullie er vrij hebben kan ik er best bieden en komen halen!
Met vriendelijke groeten,
Mirkan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Punt bij upgraden naar LGA1150 is dus dat je óók het RAM moet vervangen.

4gb RAM á €30 inc. verzenden: pricewatch: Crucial CT51264BA160BJ
goedkoopste LGA1150 ATX/uATX bord á €40: pricewatch: ASRock H81M-DG4
Aan te raden moederbord á €70: pricewatch: ASRock B85M Pro4
Max. processor bij je budget: http://tweakers.net/product/385749/intel-pentium-g3258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:40

br00ky

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 20:58:

Na een verwarde topic heb ik alles geregeld. Ik wil upgraden. Momenteel mijn specs :
Dat kan je hier voorkomen door je in ieder geval aan de standaard layout te houden. Wat we hier nu bijv. missen is wat je precies wil kunnen met je pc...

Ook gaan we uit van eigen input. Dat ontbreekt hier volkomen. Eenvoudig je budget neerzetten en "yo, wat heb ik nodig post hier mkay dank doei" is niet de bedoeling ;).

Welke voeding heb je trouwens exact, want de naam doet vermoeden dat het een C-merk is. Nou verbruikt je pc niet zo heel veel (ook niet na een upgrade), maar het zou zonde zijn als die de boel molt. Als die nieuw is, doe jezelf een lol, stuur die terug, en pak een fatsoenlijke pricewatch: be quiet! System Power 7 300W bijvoorbeeld.

[ Voor 47% gewijzigd door br00ky op 03-07-2015 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, heb het normaal
Gezien vermeld als " algemene upgrade" dat inhoud is als " eigen server houden(heb een zelfstandige zaak- e-shop die 24/7 online moet staan") , films kijken, en een paar games zoals cs:go als ik mij verveel. "
--
Conclusie : ik kan cs:go spelen met ultra settings en kan wel nog soepel draaien zonder veel geluid"
--
Mod over dat voeding= ik heb hem splinternieuw gehaald voor maar 24,99 :) (btw aftrekbaar voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 16:48
Gast, geef nou gewoon eens de informatie waar om gevraagd wordt. Dit is nu je 3e warrige topic en je hebt nu al:

-Je biosupdate verneukt omdat je de verkeerde bios hebt geflashed, omdat je wilde overclocken op een OEM-bord
- een geforce GT 610 gekocht, terwijl iedereen zei dat dat niet nuttig was
- een nieuwe voeding gekocht die a) waarschijnlijk niet nodig was en b) waarvan je de specs niet noemt, maar de vraag daarover beantwoord met de prijs en btw-aftrek.

Gebruik de standaard layout en vragen: wat heb je nu voor spul en wat verwacht je van de upgrade.

Geef daarna zelf een lijstje wat je zelf hebt gevonden.

Kortom, doe eens wat inzet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:08

Thomg

Aww yiss

25€ voor een 500W voeding? Zeer waarschijnlijk een plofvoeding. Zet dat ook maar op je lijstje van "te vervangen onderdelen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 23:37:
Nou, heb het normaal
Gezien vermeld als " algemene upgrade" dat inhoud is als " eigen server houden(heb een zelfstandige zaak- e-shop die 24/7 online moet staan") , films kijken, en een paar games zoals cs:go als ik mij verveel. "
--
Conclusie : ik kan cs:go spelen met ultra settings en kan wel nog soepel draaien zonder veel geluid"
--
Mod over dat voeding= ik heb hem splinternieuw gehaald voor maar 24,99 :) (btw aftrekbaar voor mij)
Als je een nieuw topic opent staan er vragen waarop je antwoordt dient te geven, dit lijkt echt nergens op.

Je voeding is shit
Je grafische kaart is shit

Met 150 euro zul je voor socket 1150 met geluk alleen een moederbord en RAM kunnen halen. Of in de Vraag en Aanbod sectie van Tweakers kijken.

Hoe moeten wij raden dat "algemene upgrade" ook plots betekent dat je 24/7 een webshop in de lucht wilt houden?

-Edit, even de andere topics doorgespit...

- Waarom koop je een GT610 als iedereen hier je dat afraad?
- Tweakers heeft een uitstekende Pricewatch. Die gebruikt iedereen om de laagste prijzen te vinden. Ik zou me daar eens in verdiepen!
- Koop niet nog meer random tweedehands onderdelen! Je hebt nu al minstens tientallen euro's gewoon weggegooid.

[ Voor 15% gewijzigd door Jeroenneman op 04-07-2015 01:14 ]

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 23:37:

Dat is niet iets om blij van te worden. Dat betekent namelijk in 99% van de gevallen dat je een flut voeding van ~200W hebt gekocht en daar veel te veel voor hebt neergelegd. Vaak zijn zulke voedingen ook nog eens een gevaar voor de overige onderdelen.

Je had toch al een fatsoenlijke Hipro voeding? Zet die er dan maar weer in kan de nieuwe bij het grofvuil...

[ Voor 10% gewijzigd door -The_Mask- op 04-07-2015 01:10 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Pagina: 1