Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn huidige setup is erg... slecht onhandig voor gamen ik gebruik een macbook pro in bootcamp aangesloten op een 23 inch monitor dus daarom wil ik graag een echte game PC ik heb zelf al aardig wat gepuzzeld en ben op dit uitgekomen maar ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet veel meer dan 1400 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, als toetsenbord en muis de Logitech Desktop MK120. (hier kan ik wel een nieuwe set gebruiken ik weet allen niet welke met toetsenbord en muis bij elkaar max 100 euro)
Als Headset de Logitech G230 Stereo Gaming Headset
en als boxen de Logitech Z323 (Ik weet het ze zijn erg slecht maar ik gebruik ze alleen waneer ik films kijk tijdens gamen heb ik me headset op)
en als monitor de LG M2352D Zwart (hier zou ik ook wel wat beters kunnen gebruiken enige tips? ik heb zelf al een beetje gekeken maar ik ben er niet helemaal uit een 21:9 monitor of gewoon een 16:9 monitor op 1080 of 1440p)
Ik lijk nu wel verdacht veel op een Logitech fanboy...
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet niet echt welke voeding ik nodig heb maar ik wil er graag eentje die me videokaart aankan in SLI crossfire voor upgrademogelijkheden en ook waarmee ik alles kan overklokken. En waar ik later geen problemen mee zal krijgen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een zwart-roode look aub. Gamen op hoge prestaties en in ultra graphics -- Zware games zoals bijv: GTA V, Battlefield 4, Crysis 3 jullie snapen m wel denk.
Ga je overklokken?
Simpel gezegd: JA!!!
Als jullie nog meer moeten weten vraag het dan even.
Mijn huidige setup is erg... slecht onhandig voor gamen ik gebruik een macbook pro in bootcamp aangesloten op een 23 inch monitor dus daarom wil ik graag een echte game PC ik heb zelf al aardig wat gepuzzeld en ben op dit uitgekomen maar ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet veel meer dan 1400 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, als toetsenbord en muis de Logitech Desktop MK120. (hier kan ik wel een nieuwe set gebruiken ik weet allen niet welke met toetsenbord en muis bij elkaar max 100 euro)
Als Headset de Logitech G230 Stereo Gaming Headset
en als boxen de Logitech Z323 (Ik weet het ze zijn erg slecht maar ik gebruik ze alleen waneer ik films kijk tijdens gamen heb ik me headset op)
en als monitor de LG M2352D Zwart (hier zou ik ook wel wat beters kunnen gebruiken enige tips? ik heb zelf al een beetje gekeken maar ik ben er niet helemaal uit een 21:9 monitor of gewoon een 16:9 monitor op 1080 of 1440p)
Ik lijk nu wel verdacht veel op een Logitech fanboy...
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 238,95 | € 238,95 |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 140,80 | € 140,80 |
| 1 | MSI R9 390X Gaming 8GB | € 463,95 | € 463,95 |
| 1 | NZXT Noctis 450 Zwart/Rood | € 127,95 | € 127,95 |
| 1 | Corsair Hydro H100i GTX | € 123,90 | € 123,90 |
| 1 | Corsair AF140 Quiet Edition, 140mm | € 19,32 | € 19,32 |
| 1 | Corsair SP120 Twin Pack, 120mm | € 29,06 | € 29,06 |
| 1 | Kingston HyperX Fury red HX318C10FR/8 | € 51,10 | € 51,10 |
| 1 | EVGA SuperNOVA 850 G2 | € 140,51 | € 140,51 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 81,95 | € 81,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.417,49 | |
Ik weet niet echt welke voeding ik nodig heb maar ik wil er graag eentje die me videokaart aankan in SLI crossfire voor upgrademogelijkheden en ook waarmee ik alles kan overklokken. En waar ik later geen problemen mee zal krijgen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een zwart-roode look aub. Gamen op hoge prestaties en in ultra graphics -- Zware games zoals bijv: GTA V, Battlefield 4, Crysis 3 jullie snapen m wel denk.
Ga je overklokken?
Simpel gezegd: JA!!!
Als jullie nog meer moeten weten vraag het dan even.
[ Voor 1% gewijzigd door Jepper1998 op 03-07-2015 20:31 . Reden: om kleurenthema toe te voegen (zwart-rood) ]