Toon posts:

Windows 8 laptop fabrieksherstel ERROR

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb mijn laptop al voor een jaartje en heb er een hoop rotzooi opstaan. En ik zou even graag mijn laptop helemaal opnieuw willen herstellen door alles er vanaf te gooien. Ik heb dit al is eerder gedaan en het werkte gewoon prima. Maar als ik het nu probeer krijg ik deze melding "De herstelomgeving is niet gevonden, Plaats de Windows-installatie- herstelmedia en start uw pc met de media". Ik heb dit nog nooit eerder gehad. De laptop zelf kwam met Windows 8 deze later heb ik geupdate naar 8.1. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?

dank u wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leander-s
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02:38
Welke laptop heb je? En probeer je de fabrieksherstel van de laptopfabrikant of van windows 8.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
leander-s schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 20:13:
Welke laptop heb je? En probeer je de fabrieksherstel van de laptopfabrikant of van windows 8.1.
Ik heb deze laptop : pricewatch: HP Pavilion dm1-4000sd
Ik probeer de fabrieksherstel van de Windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:19

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je topic kan beter naar WOS, want je hebt tenslotte een Windows vraag. CSA -> WOS.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leander-s
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02:38
Je zou kunnen proberen windows opnieuw te installeren/herstellen door een installatie usb of dvd aan te maken. met behulp van deze tool.

http://windows.microsoft....reate-reset-refresh-media.
Je kan met de hulp van de zoekfunctie => zoeken naar computer/pc info de informatie vinden die je nodig hebt.

Maak voor de zekerheid dan wel een backup van je bestanden. En zoek eventueel de drivers van je netwerkkaart en videokaart alvast op. Deze zijn te vinden op de website van de fabrikant van de onderdelen. Of bij op de site van HP. Je kunt via de zoekfunctie => zoeken naar apparaatbeheer vinden welke drivers je moet opzoeken. Kik hierboor bij netwerkadapter en bij de video adapter