Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Abonnement betalen met iDeal

Pagina: 1
Acties:

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:20
Ben ik in de war of was het vroeger mogelijk om een Tweakers.net abonnement te betalen via iDeal? Zo ja, waarom kan dat nu niet meer?

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:28
Probeer eens te scrollen in de lijst met opties :)

• Soultaker
Ah, dat had ik niet gezien! Wat een flauwekul ook dat OSX standaard de scrollbar niet laat zien, waardoor het compleet onduidelijk is dat je in die lijst met opties kan scrollen. (Waarom die vijf betalingsmogelijkheden überhaupt in een listbox van maar vier hoog moeten is een ander raadsel; er was ook best ruimte geweest voor vijf.)

In ieder geval is het nu gelukt. Bedankt voor de tip!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-11 08:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Eens kijken van wie die bug is, Tweakers of OSX. :)

Lieve Adjes => Stoute Bugs

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Soultaker
Volgende vraag: waarom is m'n nieuwe abonnement nu maar geldig t/m 04-07-2016? Mijn vorige abonnement was geldig t/m 02-08-2015. Moet ik voor het tijdig verlengen bestraft worden met een maand korting op m'n abonnementsduur?

• Soultaker
Dirk schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 19:56:
Eens kijken van wie die bug is, Tweakers of OSX. :)
Dit was al in de Docdata flow; ik denk dat Tweakers daar niets aan kan doen. :) Of jullie moeten de mogelijkheid hebben de betaalpagina te customizen. (Het is nu een hele saaie witte pagina.)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:26

crisp

Devver

Pixelated

Soultaker schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 19:57:
Volgende vraag: waarom is m'n nieuwe abonnement nu maar geldig t/m 04-07-2016? Mijn vorige abonnement was geldig t/m 02-08-2015. Moet ik voor het tijdig verlengen bestraft worden met een maand korting op m'n abonnementsduur?
Normaal gesproken gaat een nieuwe termijn meteen in, en wordt het restant van je huidige termijn verrekent in de nieuwe. Zo kan je bij bijvoorbeeld een upgrade meteen gebruik maken van je eventueel nieuwe extra's.

Ik denk dat die verrekening nu niet heeft gewerkt omdat je in de gratis verlenging zit die je hebt gekregen bij het introduceren van de nieuwe abonnementen, dus is je nieuwe abotermijn meteen ingegaan en is er 0 euro verrekent :p

Maar wees niet bang, ik zal je termijn straks iig handmatig verlengen en even een ticket aanmaken om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen :)

Intentionally left blank

• Dorus
Ooh, ik dacht er ook net aan te verlengen. Denk dat ik maar even wacht tot die bug geplet is (heb nog 2 maanden voordat mijn huidige afloopt). Hou je ons even op de hoogte hier?

• Soultaker
crisp schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 20:17:
Ik denk dat die verrekening nu niet heeft gewerkt omdat je in de gratis verlenging zit die je hebt gekregen bij het introduceren van de nieuwe abonnementen, dus is je nieuwe abotermijn meteen ingegaan en is er 0 euro verrekent :p
Dat was precies m'n vermoeden. Het was geen gratis verlenging, het was een gratis upgrade, dus je had bij het auto-upgraden van die abonnementen de waarde van de upgrade niet op 0 euro, maar op de resterende waarde van het vorige abo moeten zetten.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6Zj7Miv.jpg

Betekent dit trouwens ook dat ik voor ruim 17 jaar een abonnement kan afsluiten door een Tweakers Elite abonnement te nemen en dat meteen te downgraden naar het goedkoopste donateurabonnement?

[ Voor 4% gewijzigd door Soultaker op 03-07-2015 20:52 ]

• Dorus
Soultaker schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 20:52:
Betekent dit trouwens ook dat ik voor ruim 17 jaar een abonnement kan afsluiten door een Tweakers Elite abonnement te nemen en dat meteen te downgraden naar het goedkoopste donateurabonnement?
Ik denk het wel, maar voor hetzelfde geld kun je ook per direct 17 jaar aan donateur abbo's nemen :P

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Daar lijkt toch wat fout te gaan met het bepalen van de juiste einddatum. Ik zag zojuist dat de termijn van de gratis upgrade toch wel een prijs had, dus blijkbaar wordt die niet goed meegenomen.

Ik heb iig alvast de einddatum een maand opgeschoven voor je ;)

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Uiteindelijk ook een bug gevonden bij het bepalen van de eindtermijn met verrekening van je huidige termijn. Daar werden alleen hele maanden (afgerond naar beneden) bij opgeteld, dus bij 0.6 maand kreeg je er effectief niets bij hoewel je nieuwe termijn dan toch minstens 18 dagen langer zou moeten doorlopen :P

Dit is inmiddels gefixed en komt met de volgende release online :)

Intentionally left blank

Pagina: 1