Hallo allemaal!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn huidige setup is redelijk verouderd en ik wil zo nu en dan wel eens een spelletjes spelen (Counter Strike Global Offensive) en lekker filmpjes kijken ect ect alleen gaat het steeds beroerder met mijn huidige setup. Om jullie een idee te geven van wat ik nu heb is dit.
Moederbord: GIGABYTE GA-P35C-DS3R
Processor: INTEL QUAD Q6600 2,4ghz
Videokaart: NVIDIA 8800GT
Werkgeheugen: 4GB kingston
Deze setup is nu wel redelijk verouderd en word het tijd voor een nieuwe setup ( deze setup is ongveer 5/6jaar oud
(50fps als er veel actie is dan klapt hij naar 10-20fps) dit is niet erg alleen ik wil natuurlijk nog wel het idee hebben dat ik een spel aan het spelen ben en niet dat alle settings op low moet en dan net 80 fps kan halen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De nieuwe setup mag €900,- kosten maximaal
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
HDD Baracuda Seagate 500GB, Toetsenbord, Muis. muis en toetsenbord zijn USB aansluitingen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is wat ik er zelf van gebakken heb na het doorlezen van het forum!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het mooiste zou zijn als het een fullsetup micro-uatx word dan is het allemaal niet zo groot. Als het goed is heb ik dat ook gedaan in mijn wenslijst
Ga je overklokken?
Ik zou in de toekomst wel willen overklokken als het systeem een beetje minder wordt in het begin wil ik er nog niet aan denken.
Ik hoop dat ik zo een beetje duidelijk genoeg ben. Ik ben benieuwd naar jullie tips en visies!
Groeten Sander
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn huidige setup is redelijk verouderd en ik wil zo nu en dan wel eens een spelletjes spelen (Counter Strike Global Offensive) en lekker filmpjes kijken ect ect alleen gaat het steeds beroerder met mijn huidige setup. Om jullie een idee te geven van wat ik nu heb is dit.
Moederbord: GIGABYTE GA-P35C-DS3R
Processor: INTEL QUAD Q6600 2,4ghz
Videokaart: NVIDIA 8800GT
Werkgeheugen: 4GB kingston
Deze setup is nu wel redelijk verouderd en word het tijd voor een nieuwe setup ( deze setup is ongveer 5/6jaar oud
(50fps als er veel actie is dan klapt hij naar 10-20fps) dit is niet erg alleen ik wil natuurlijk nog wel het idee hebben dat ik een spel aan het spelen ben en niet dat alle settings op low moet en dan net 80 fps kan halen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De nieuwe setup mag €900,- kosten maximaal
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
HDD Baracuda Seagate 500GB, Toetsenbord, Muis. muis en toetsenbord zijn USB aansluitingen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 238,95 | € 238,95 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 960 4GB Super SC ACX 2.0+ | € 256,50 | € 256,50 |
| 1 | Cooler Master Silencio 550 (zonder voeding) Mat | € 71,01 | € 71,01 |
| 1 | G.Skill Ripjaws X F3-12800CL9D-8GBXL | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | Antec TruePower Classic TP-450C | € 74,63 | € 74,63 |
| 1 | Crucial BX100 120GB | € 59,90 | € 59,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 820,89 | |
Dit is wat ik er zelf van gebakken heb na het doorlezen van het forum!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het mooiste zou zijn als het een fullsetup micro-uatx word dan is het allemaal niet zo groot. Als het goed is heb ik dat ook gedaan in mijn wenslijst
Ga je overklokken?
Ik zou in de toekomst wel willen overklokken als het systeem een beetje minder wordt in het begin wil ik er nog niet aan denken.
Ik hoop dat ik zo een beetje duidelijk genoeg ben. Ik ben benieuwd naar jullie tips en visies!
Groeten Sander