Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

aanschaf dell of apple

Pagina: 1
Acties:

• brazooka
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-11-2022
Hallo allen,

Weet niet of ik in het goede topic zit, maar ik had wat vragen over dell en apple. Ben op zoek naar een nieuwe laptop en mijn voorkeur gaat uit naar de xps 15 van 1949 euro van Dell. Dit is het duurste model van hun. Maar ik kijk ook met een schuin oog naar de macbook pro 15 inch retina, vanwege de bouwkwaliteit, design en batterij die je bij apple krijgt. Ik heb altijd windows gehad en eigenlijk altijd ook Dell laptops en pc's waar ik tevreden mee ben. Na een vergelijking verschillen beide niet veel qua specs. Maar de apple spreekt me toch ook aan omdat ik veel mensen in mijn omgeving heb die hier prettig op werken en dus die goeie batterij. Ik ga mijn laptop vooral gebruiken voor studie en vrije tijd, maar ik kijk wel naar de topmodellen van beide merken. goede batterij, gebruiksgemak (gewicht) zijn wel belangrijke punten bij mij

Een andere vraag betreft de dell vip codes: ik heb er twee in mijn mailbox gehad, maar zijn ze beide tegelijk te gebruiken? ik heb totaal geen ervaringen met de codes, dus weet ook niet dat als ik ze invoer dat ze komen te vervallen ofzo en of ze dus beide te gebruiken zijn. De codes zijn namelijk 10% per stuk en daarnaast krijg je nu standaard 100 korting op de dell dus dat is natuurlijk mooi meegenomen als dit kan.

alvast bedankt voor de antwoorden,

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

En waarom kun je niet kiezen tussen beide modellen?

39

• Vini-Vidi-Vici
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-05-2024
En wat voor studie doe je? Ook je vrije tijdsbesteding kan best een grote invloed hebben. Als je veel wilt game , is bijv een game laptop of game pc een betere keuze. Ben je vooralbezig met photoshoppen en grafische dingen, dan kan de apple fijner werken.

-

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Bij Dell kun je ook gewoon een grotere accu bestellen. Kost wel wat extra maar dat geld ben je bij Apple sowieso al kwijt ;)
Als jij altijd MS spul gewend bent geweest zul je aan Mac OS moeten wennen. Of dat veel of weinig is weet ik niet. Software voor Mac is niet zo makkelijk verkrijgbaar en vaak duurder als voor Windows. Neem dat ook mee bij je overweging.

Dell kortingscodes kun je niet tegelijk gebruiken. Wel kun je je aanmelden voor korting als student. Zie daarvoor het dell kortingscode topic :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• brazooka
Hi allen, het is bij mij echt een luxe probleem eigenlijk. Beide toestellen zien er goed uit, maar dan kijk ik weer naar het design van apple wat me aanspreekt, terwijl de xps weer een touchscreen heeft om maar iets te noemen. ik ben bedrijfskundestudent dus zware programma's ga ik niet draaien. Het is voornamelijk voor office, downloaden, af en toe een spelletje.
@The Eagle: Tot nu toe heb ik niets vernomen over een grotere accu in de dell. Heb al contact gehad met de chatservice van dell en het enige wat zij me vertellen is dat er standaard maar 1 model te bestellen is (tov de amerikaanse site waar er 3 modellen worden aangeboden). In dit model van de Nederlandse site zit al de grootste batterij. Mac OS gaat idd wennen worden, maar het is meer dat "gelikte" en de betrouwbaarheid wat me aanspreekt in apple.

dell geeft nu een kortingscode voor 100 euro korting, maar die kan ik dus helaas niet combineren met een van mijn vip codes?

• brazooka
ik heb zojuist de standaard dell korting toegepast en een vip code ingevoerd waardoor er in totaal 295 euro vanaf gaat. Denk dat dit mijn keuze een heel stuk makkelijker maakt haha

• Cappuccino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-09 10:48
Iemand nog een dell (vip) kortingscode op overschot?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Voor alle kortingscodevragen bij Dell is een apart topic: [Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:09

Saven

Administrator

Voordeel van Dell is dat je next business day support on site kunt bijkopen wat er op neerkomt dat de volgende werkdag een monteur bij je thuis komt om bijv. het scherm of moederbord te vervangen wanneer die het heeft begeven.

Vooral als student ideaal omdat je hem dan niet een paar weken kwijt bent O+

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat geeft je dus wel een reden minder om te SOG'en.

Wat ik gemerkt heb: tijdens een studie een laptop met touchscreen is niet handig. Mensen willen zo vaak iets aanwijzen waarbij ze toch (per ongeluk) met hun vingers aan je scherm zitten. Voordat je het weet moet je je halve scriptie zo ongelooflijk goed doorlezen dat je er gek van wordt, omdat je steeds ergens anders een halve zin tikt.
Pagina: 1