Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:18
Vandaag heb ik mijn Moto G effectief omgebracht door 'm met het scherm naar beneden op een parkeerplaats te laten vallen. Ik heb een New Moto E gehaald als vervanging.

Nu lijken m'n wifi-passwords niet gesynct te worden. Omdat m'n simkaart er niet goed in bleek te zitten had ik even de standaard welkomstprocedure afgebroken en in later instantie m'n Google-account toegevoegd. Een scherm als hier heb ik hierdoor mogelijk gemist. Echter, als ik kijk naar naar de back-up- en herstelopties staat op zowel mijn nieuwe telefoon als op bijvoorbeeld mijn Nexus 7 aangevinkt dat wifi-wachtwoorden op de Google-servers moeten worden opgeslagen, net als dat appgegevens automatisch moeten worden teruggezet. Het gebeurt echter niet :( .

Normaal zou ik even Titanium Backup gebruiken om dit te regelen. Omdat ik echter liever eerst even garantie houd en eigenlijk niet echt tijd voor unlocken/rooten e.d. is dat voor nu geen optie. Iemand een idee hoe ik het ding zover krijg m'n opgeslagen passwords te syncen :/ ? Zoeken levert me vooral op dat het syncen van wifi-wachtwoorden bij Google blijkbaar bij meer mensen problematisch werkt.

Overigens denk ik dat het mogelijk niet zozeer aan mijn toestel ligt. Het is me eerder opgevallen dat toen ik op mijn Moto G met CM11 een keer de wifi-wachtwoorden kwijt was en dat toen ik m'n Nexus 7 gebruikte om ze via Titanium Backup te restoren er een heleboel ontbraken. Het lijkt net alsof vanaf enig punt Google gestopt is mijn wifiwachtwoorden voor mij te regelen :( .

[ Voor 12% gewijzigd door Bananenplant op 03-07-2015 18:35 ]

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️