Vanwege een niet meer werkende schijf in een RAID-setje, was ik in de pricewatch op zoek naar een geschikte vervanger. Daarbij viel het mij op, dat er heel veel schijven tussen de 600GB en een TB geen prijs/GB hebben, terwijl ik daar eigenlijk wel graag op sorteer. Met deze filters actief zie ik eigenlijk alleen maar enterprise-schijven met een prijs/GB.
Daar zit blijkbaar een foutje in de berekening. Ik een alternatieve versie gestuurd naar de pricewatch-collega's. Zodra zij hebben nagekeken dat ie inderdaad goed werkt bij alle categorieen die die "virtuele specificatie" gebruiken, zal ie vast spoedig in productie verschijnen 
't Is uiteraard voor hun nu ook weekend (en warm), dus ik verwacht niet dat dat voor maandag gebeurt.
't Is uiteraard voor hun nu ook weekend (en warm), dus ik verwacht niet dat dat voor maandag gebeurt.
Thanks voor de melding. Vorige week had ik de achterliggende code aangepast en vreemd genoeg werkte het volgens mij prima op de test- en live-omgeving
Anyway, fix toegepast, waardoor de code nu weer goed werkt.
Verwijderd
Wordt dezelfde code gebruikt voor solid state drives? Daar zie ik, in elk geval bij de drives met grotere capaciteiten nu een prijs in euro per terabyte, terwijl de kolomkop over €/GB spreekt.Glaanie schreef op maandag 06 juli 2015 @ 08:35:
Thanks voor de melding. Vorige week had ik de achterliggende code aangepast en vreemd genoeg werkte het volgens mij prima op de test- en live-omgevingAnyway, fix toegepast, waardoor de code nu weer goed werkt.
Te vroeg geroepen. Vandaag gespeeld met een systeem met Amerikaanse settings, en vergis me. Zag de komma met 3 cijfers erachter aan voor het duizendtal.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2015 17:06 . Reden: Heb me verkeken. ]