Ik zoek een?
een oplossing voor een probleem dat mijn pc eigenlijk al bij aanschaf had. Ik ben niet supergoed met pc's maar met mijn google-fu en conversaties met technisch angelegdere vrienden doen mij vermoeden dat het probleem zich vooral voordoet door een conflict tussen mijn moederbord en mijn videokaart. ik krijg de eerste keer als ik mijn computer een paar uur niet gebruitkt heb als ik opstart vrij snel een Bsod. ook bij normaal gebruik wil ik nog wel eens een Bsod krijgen en mijn CPU of Grafische kaart gaat bi de minste of geringste inspanning al als een gek blazen.
Wat is je budget?
Ik wil mijn computer fixen, zolang dat niet duurder wordt als een computer van gelijke capaciteit kopen maakt het me niet heel veel uit wat het koste moet
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen voorkeuren
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Coolermaster Gladiator 600
Asus rampage II gene, S1366, X58, 6xDDR3, mATX
intel core i7 930 2.8GHz, 4.GT/s, 8MB, S1366
2x Kingston valueram 6GB(3x2) DDR3 1333MHz c9 (Nog recent een memorycheck gedaan)
Coolermaster Hyper 212 Plus, S1366/1156/775/AM3/AM2
windows 7 64b
NVIDEA GeForce GTX 470
coolermaster Silent pro M700 RS-700-AMBA-D3
een oplossing voor een probleem dat mijn pc eigenlijk al bij aanschaf had. Ik ben niet supergoed met pc's maar met mijn google-fu en conversaties met technisch angelegdere vrienden doen mij vermoeden dat het probleem zich vooral voordoet door een conflict tussen mijn moederbord en mijn videokaart. ik krijg de eerste keer als ik mijn computer een paar uur niet gebruitkt heb als ik opstart vrij snel een Bsod. ook bij normaal gebruik wil ik nog wel eens een Bsod krijgen en mijn CPU of Grafische kaart gaat bi de minste of geringste inspanning al als een gek blazen.
Wat is je budget?
Ik wil mijn computer fixen, zolang dat niet duurder wordt als een computer van gelijke capaciteit kopen maakt het me niet heel veel uit wat het koste moet
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen voorkeuren
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Coolermaster Gladiator 600
Asus rampage II gene, S1366, X58, 6xDDR3, mATX
intel core i7 930 2.8GHz, 4.GT/s, 8MB, S1366
2x Kingston valueram 6GB(3x2) DDR3 1333MHz c9 (Nog recent een memorycheck gedaan)
Coolermaster Hyper 212 Plus, S1366/1156/775/AM3/AM2
windows 7 64b
NVIDEA GeForce GTX 470
coolermaster Silent pro M700 RS-700-AMBA-D3