Hallo allemaal, ik ben een tijdje bezig geweest met dingen uitzoeken ook met behulp van vrienden. Toch komen we er nog niet helemaal uit.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een budget gaming PC, hiermee wil ik dan kunnen gamen, dat hoeft echt niet met high-end graphics. Ook wil ik hem voor school gebruiken. Hiervoor gebruik ik standaard programma's zoals Word en Excel (niks intensiefs).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zet hem zelf uiteindelijk in elkaar, dat is geen probleem. Het mag maximaal €600-, kosten, hoe minder hoe beter uiteraard.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb van mijn oude computers nog het volgende:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb van verschillende mensen gehoord dat de ASUS GTX750TI-OC-2GD5 een goede keuze is samen met een I5-4460. Voor de rest heb ik geen voorkeuren (ik weet ook niet of dit een goede combinatie is). Ook na verscheidene fora te hebben onderzocht kwam ik uit op een B85-G43 GAMING, ik weet niet of dit compatibel is met mijn al bestaande RAM en andere keuzes.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bepaalde merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De computer heeft alle ruimte om te staan, dus de grootte van de kast maakt niet uit. Warmte vind ik ook geen probleem, het liefst wel zo stil mogelijk. Ook zou ik er graag 2 HDMI beeldschermen op aan willen sluiten (mag ook 1x HDMI & 1x VGA). Ik hoef ook geen CD/DVD drive te hebben.
Ik hoop dat ik geholpen kan worden hiermee
, als er nog vragen zijn stel ze gerust!
Ga je overklokken?
Ik heb geen idee hoe overklokken werkt en ga hier denk ik ook niet mijn hoofd over breken
.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een budget gaming PC, hiermee wil ik dan kunnen gamen, dat hoeft echt niet met high-end graphics. Ook wil ik hem voor school gebruiken. Hiervoor gebruik ik standaard programma's zoals Word en Excel (niks intensiefs).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zet hem zelf uiteindelijk in elkaar, dat is geen probleem. Het mag maximaal €600-, kosten, hoe minder hoe beter uiteraard.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb van mijn oude computers nog het volgende:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | ASRock Extreme3 standaard | € 80,65 | € 80,65 |
| 1 | MSI A75MA-G55 | € 79,82 | € 79,82 |
| 1 | AMD Radeon HD 7750 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST500DM002, 500GB | € 46,- | € 46,- |
| 2 | Corsair CMV4GX3M1A1333C9 | € 26,- | € 52,- |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | OCZ CoreXStream 500W Power Supply | € 0,- | € 0,- |
| 1 | OCZ ModXStream Pro 500W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 258,47 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb van verschillende mensen gehoord dat de ASUS GTX750TI-OC-2GD5 een goede keuze is samen met een I5-4460. Voor de rest heb ik geen voorkeuren (ik weet ook niet of dit een goede combinatie is). Ook na verscheidene fora te hebben onderzocht kwam ik uit op een B85-G43 GAMING, ik weet niet of dit compatibel is met mijn al bestaande RAM en andere keuzes.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,17 | € 180,17 |
| 1 | MSI B85-G43 Gaming | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Asus GTX750TI-OC-2GD5 | € 150,95 | € 150,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 426,02 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bepaalde merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De computer heeft alle ruimte om te staan, dus de grootte van de kast maakt niet uit. Warmte vind ik ook geen probleem, het liefst wel zo stil mogelijk. Ook zou ik er graag 2 HDMI beeldschermen op aan willen sluiten (mag ook 1x HDMI & 1x VGA). Ik hoef ook geen CD/DVD drive te hebben.
Ik hoop dat ik geholpen kan worden hiermee
Ga je overklokken?
Ik heb geen idee hoe overklokken werkt en ga hier denk ik ook niet mijn hoofd over breken
[ Voor 53% gewijzigd door Yourta op 03-07-2015 14:38 ]