Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aloha,

ik heb sinds kort een Medion ERAZER x7833 ( http://tweakers.net/price...-x7833-gaming-laptop.htmll ), die soms echt extreem warm kan worden, zeker 's nachts in bed bijvoorbeeld.

Nu wilde ik dus even kijken naar externe koelingsplatformen voor dit beesie, en dacht eerst even op tweakers te vragen naar mensen die misschien soortgelijke "problemen" hebben gehad (als je het dat kan noemen :P ) , en hoe jullie die hebben opgelost, dus welk koelingsplatform jullie nu écht kunnen aanraden enzovoort.

Ik heb zelf de http://tweakers.net/price...er-master-notepal-x2.html gevonden, maar wil ook graag jullie meningen en ervaringen horen.

Alvast bedankt O-)
mvg
Etisbew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacialz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-09 12:15

Spacialz

Ovenvers

Het lijkt mij op zich niet onlogisch dat je laptop warm wordt in bed.
Over het algemeen lijkt mij dat textiel zoals katoen of ander synthetische materialen niet echt voldoende airflow doorlaten voor je laptop.
Ook zorgt het ervoor dat je laptop lekker veel stof aanzuigt :)

Qua platformen heb ik zelf zeer goede ervaringen met de spullen van Cooler Master, maar of dit je gaat helpen in bed dat is een tweede ;)

Heeft u al geprobeerd opnieuw op te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Spacialz schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:25:
Het lijkt mij op zich niet onlogisch dat je laptop warm wordt in bed.
Over het algemeen lijkt mij dat textiel zoals katoen of ander synthetische materialen niet echt voldoende airflow doorlaten voor je laptop.
Ook zorgt het ervoor dat je laptop lekker veel stof aanzuigt :)

Qua platformen heb ik zelf zeer goede ervaringen met de spullen van Cooler Master, maar of dit je gaat helpen in bed dat is een tweede ;)
haha ja bedankt,
Ik zorg ook natuurlijk dat de lucht toevoer niet verstopt wordt door de dekens etc, maar ook als hij op mijn bureau staat moet ik hem op de volle turbo-blaas-stand zetten om hem koel te houden tijdens het gamen of renderen van iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacialz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-09 12:15

Spacialz

Ovenvers

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:29:
[...]

haha ja bedankt,
Ik zorg ook natuurlijk dat de lucht toevoer niet verstopt wordt door de dekens etc, maar ook als hij op mijn bureau staat moet ik hem op de volle turbo-blaas-stand zetten om hem koel te houden tijdens het gamen of renderen van iets.
Dan bied zo'n laptopstand wel uitkomst, mijn advies is er om een aan te schaffen die dan met extra grote fans terug koelt.

Ook bestaan er addons die je op je uitgang kan klikken van je CPU fan uitgang :+

Heeft u al geprobeerd opnieuw op te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Spacialz schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:45:
[...]

Dan bied zo'n laptopstand wel uitkomst, mijn advies is er om een aan te schaffen die dan met extra grote fans terug koelt.

Ook bestaan er addons die je op je uitgang kan klikken van je CPU fan uitgang :+
Ja bedankt, ik denk dan toch dat het zo'n cooler master wordt.