Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP Spectre x360 VS HP Pavilion 13-s025nd x360

Pagina: 1
Acties:

• Majesco
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-03 14:43
Spectre
http://store.hp.com/Nethe...=L5Z07EA&opt=ABH&sel=PCNB

Pavilion
http://store.hp.com/Nethe...opt=ABH&p=c-pavilion-x360

Wat ga je met je laptop doen?
Matlab, Word. Oudere games.

Wat is je budget?
Behoorlijk flexibel, bij geweldig deal tot 1200, maar normaal tot 1000

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Yup redelijk vaak naar de universiteit, maar overall waar ik ben is er wel een stopcontact. De grootte is een grotere probleem dan het gewicht.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Touchscreen vind ik geweldig. Tenzij ik games speel kan ik met touchscreen en touchpad combo alles makkelijk doen

HP Pavilion 13-s025nd x360 HP Spectre 13-4031nd x360
• Intel® Core™ i5-5200U met Intel HD Graphics 5500 (2,2 GHz, 3 MB cache, 2 cores) Intel® Core™ i5-5200U met Intel HD Graphics 5500 (2,2 GHz, 3 MB cache, 2 cores)
• 33,8 cm (13,3 inch) Full HD IPS touchscreen 33,8 cm (13,3 inch) Radiance Full HD touchscreen
• 8 GB DDR3L-1600 SDRAM (1 x 8 GB) 8 GB 1600MHz LPDDR3 SDRAM (ingebouwd)
• 128 GB M.2 Solid State Drive (SSD) 128 GB M.2 SSD

Als ik zo kijk hebben ze nagenoeg dezelfde specs, de Spectre heeft een wat grotere batterij, maar het verschil is niet zo groot, het ram geheugen kan net wat anders zijn. Het prijsverschil is wel 200,- . Ik heb het genoegen gehad om met de Spectre te spelen in de Media markt en het beviel me enorm. De recensies zijn ook goed.

Waar ik aan de denk is dat het scherm van een stuk slechtere kwaliteit is, als in kleinere gamut, contrast, etc.. Misschien dat de hinges wat slechter en minder stevig zijn. Hebben mensen ervaring met een van beide. Of weet iemand waar ik nog beter en inzichtelijkere specs kan vinden over de pavilion? Of is de Spectre gewoon duurder door de aluminium body en omdat het premium aanvoelt.

Give a man a fire and he'll be warm for the night, set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.

• rickniel
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-12-2021
Ik heb dezelfde vraag. Heb je al een beslissing genomen en zoja hoe vind je de laptop die je hebt gekozen?

• Majesco
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-03 14:43
Uiteindelijk voor een totaal andere laptop gegaan omdat mijn eisen veranderden, de laptop moest nu ook weer het werk overnemen van mijn 5 jaar oude fulltower PC. Dus voor een grotere, zwaardere en sterker laptop gegaan. Maar deze beide staan in de Media Markt in Rotterdam om mee te spelen. Dus als je kan kun je kijken bij je lokaal media markt of ze daar ook staan.

Give a man a fire and he'll be warm for the night, set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:11
Ik zit met dezelfde keuze. Graag wil ik weten of de Pavilion ook een pen digitizer en een TPM chip heeft. Deze heeft de Spectre namelijk en die wil ik beide graag gaan gebruiken.

Zijn er al tweakers met een Pavilion?

while (! ( succeed = try ()));

• Iamnly
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-03-2021
Ik ben ook benieuwd naar de pavilion 13. Deze is nog nieuw op de markt als ik het goed heb. Ik twijfel tussen de 13-s025nd x360 en de Asus UX305 zenbook

• Brabo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11 08:24
De Spectre zal een betere bouwkwaliteit hebben aangezien dit de premium reeks van HP is.

Verwijderd

Via de website van HP is de HP Pavilion X360 13-S025ND te verkrijgen in een voordeelbundel met laptop tas en is dan zelfs goedkoper dan wanneer je de laptop lost koopt (779 euro tegen 799 euro).

Iemand al meer ervaring met de HP Pavilion X360 13-S025ND ? Kan hier nog weinig over vinden.
Pagina: 1