Ik zoek een GTX 980ti
Omdat ik mijn twee GTX 780's aan het verkopen ben ben ik opzoek naar een 980ti aangezien mij dat de beste GPU lijkt. De Titan X is amper sneller volgens de benchmarks en meer dan 6GB VRAM is niet van toepassing, toch?
Wat is je budget?
Tja, lastig. Aangezien de gemiddelde 980ti ~€750 kost is dat m'n budget.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Met Asus heb ik goede ervaringen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Deze GPU gaat gebruikt worden in mijn huidige PC. (Staat bij mijn profiel.)
Het doel van de PC is vooral gebruik maken van Adobe's software, maar natuurlijk wil ik ook de nieuwste games op de hoogste settings kunnen draaien. (1920*1080 @60FPS)
Zelf was is aan het kijken naar de ASUS GTX 980Ti Strix. Op het moment heb ik ook twee STRIX GPU's in SLI. Welke GPU raden jullie mij aan, en waarom?
Omdat ik mijn twee GTX 780's aan het verkopen ben ben ik opzoek naar een 980ti aangezien mij dat de beste GPU lijkt. De Titan X is amper sneller volgens de benchmarks en meer dan 6GB VRAM is niet van toepassing, toch?
Wat is je budget?
Tja, lastig. Aangezien de gemiddelde 980ti ~€750 kost is dat m'n budget.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Met Asus heb ik goede ervaringen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Deze GPU gaat gebruikt worden in mijn huidige PC. (Staat bij mijn profiel.)
Het doel van de PC is vooral gebruik maken van Adobe's software, maar natuurlijk wil ik ook de nieuwste games op de hoogste settings kunnen draaien. (1920*1080 @60FPS)
Zelf was is aan het kijken naar de ASUS GTX 980Ti Strix. Op het moment heb ik ook twee STRIX GPU's in SLI. Welke GPU raden jullie mij aan, en waarom?