Hallo,
Ik heb vandaag mijn nieuwe pc gebouwd,
I5-4460
ASUS r9 290
Gigabyte G1.Sniper B6
2x4gb crucial ballistix RAM
Seasonic 520W psu
Samsung 250GB ssd
Seagate 1TB hdd
En hij wilde niet werken. Hij start op, maar geeft geen beeld en gaat na zo'n 15 seconden weer uit. Na rond gevraagd te hebben tussen mijn vrienden is er mij verteld dat mijn moederbord geen Haswell Refresh CPUs ondersteunt, tot de BIOS geupdate is.
Dit is natuurlijk zwaar vervelend, en ik heb op het moment een aantal opties:
-Het kopen van een goedkope CPU die het moederbord wel ondersteunt
-De gehele PC weer uit elkaar halen en de mobo opsturen naar de retailer (Afuture) waarna zij hem voor mij kunnen updaten.
Is het ook mogelijk om met een FAT32 USB de BIOS te kunnen flashbacken? Ik weet niet of het kan met dit moederbord, en alle hulp is welkom.
Alvast bedankt,
-Bacon
Ik heb vandaag mijn nieuwe pc gebouwd,
I5-4460
ASUS r9 290
Gigabyte G1.Sniper B6
2x4gb crucial ballistix RAM
Seasonic 520W psu
Samsung 250GB ssd
Seagate 1TB hdd
En hij wilde niet werken. Hij start op, maar geeft geen beeld en gaat na zo'n 15 seconden weer uit. Na rond gevraagd te hebben tussen mijn vrienden is er mij verteld dat mijn moederbord geen Haswell Refresh CPUs ondersteunt, tot de BIOS geupdate is.
Dit is natuurlijk zwaar vervelend, en ik heb op het moment een aantal opties:
-Het kopen van een goedkope CPU die het moederbord wel ondersteunt
-De gehele PC weer uit elkaar halen en de mobo opsturen naar de retailer (Afuture) waarna zij hem voor mij kunnen updaten.
Is het ook mogelijk om met een FAT32 USB de BIOS te kunnen flashbacken? Ik weet niet of het kan met dit moederbord, en alle hulp is welkom.
Alvast bedankt,
-Bacon